O nás
Jsme AicansoCall SE (IČO 17950619) a hledáme nového kolegu nebo kolegyni, který/á nám pomůže s chodem kanceláře a administrativní agendou. Jsme menší tým, kde si lidé navzájem pomáhají a kde má každý možnost mít přehled i vliv na fungování celé společnosti. Pokud máte rádi pořádek v dokumentech, pečlivost je vaší silnou stránkou a hledáte práci na částečný úvazek, tato pozice je pro vás ideální.
Náplň práce:
-
Správa dokumentů a korespondence – příprava, třídění, archivace
-
Vedení databází a evidencí (docházka, kontakty, kancelářské potřeby)
-
Kontrola správnosti a úplnosti dokumentů
-
Předávání informací vedení i kolegům
-
Objednávky kancelářského materiálu a zajištění chodu kanceláře (úklid, opravy)
-
Práce na částečný úvazek (2-3 dny týdně) 8:00 - 15:30 hod.
Co od Vás očekáváme:
Nezbytné
-
Dobrá znalost práce na PC (MS Office)
-
Spolehlivost, pečlivost a organizační schopnosti
-
Dochvilnost
Co Vám můžeme nabídnout:
Benefity
-
Flexibilní částečný úvazek – práce, kterou lze sladit s rodinou nebo studiem
-
Práce na 2-3 dny v týdnu, dle domluvy
-
Práce vhodná pro kohokoliv
-
Možnost uplatnit vlastní organizovanost a systémovost
Co vám dále nabízíme
-
Podporu zkušenějších kolegů
-
Prostor pro samostatnou práci i nápady, které zlepší chod kanceláře
-
Férový a vstřícný přístup vedení
-
Firemní notebook
-
Firemní tarif s možností soukromého využití
-
Odměna 200 Kč / hodina
Závěr
Pokud vás tato nabídka oslovila, pošlete nám svůj životopis . Těšíme se, že se stanete součástí našeho týmu!
Tým AicansoCall SE
Benefity
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Příspěvek na mobilní tarif