Náplň práce:
- telefonické kontaktování našich stávajících zákazníků
- aktualizace současné výši pohledávky a domluvení její splatnosti
- zpracovávání podkladů od klientů v interním systému
- práce s interním systémem
Požadavky:
- ukončené SŠ vzdělání s maturitou
- výborné vyjadřovací a komunikační dovednosti
- klientsky orientovaný přístup
- uživatelskou znalost práce na PC (MS Office)
- aktivní přístup ke svěřeným úkolům
Nabízíme:
- získání pracovních zkušeností v silné a moderní společnosti
- fixní plat + odměny z vykonaných hovorů
- práci na zkrácený úvazek (10–14 dní v měsíci, vždy druhá polovina měsíce)
- zdarma školení komunikačních a odborných dovedností
- příjemné pracovní prostředí v centru Brna
- Systém zaměstnaneckých výhod (5 týdnů dovolené, sick days, stravenky, příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění, možnost zvýhodněného čerpání firemních produktů, poukázky FlexiPass atd.)
Možnost nástupu: 1.9.
Místo výkonu práce: Brno – centrum