O nás
Nadační fond Bez Bariér
Jsme nadační fond zaměřený na bourání bariér ve vzdělávání a podporu přeshraniční spolupráce napříč generacemi. Naše hlavní hodnoty jsou inkluze, inovace a spolupráce. Vytváříme přátelské a otevřené pracovní prostředí, kde každý má možnost růstu a rozvoje.
Hledáme pečlivého a samostatného člověka, který se nebojí komunikace ať už po telefonu, osobní či emailové. Bude mít přehled, zorganizuje věci, a zajistí, že kancelář funguje hladce každý den.
Tato pozice je vhodná pro zájemce o zkrácený úvazek – ideální pro osoby se zdravotním omezením.
Náplň práce:
- samostatné administrativní a organizační zajištění chodu kanceláře
- vyřizování a organizace telefonické i e-mailové komunikace
- vedení a správa dokumentace, archivace, podklady pro účetnictví
- domlouvání schůzek, příprava materiálů, podpora týmu
- komunikace s partnery, dodavateli a klienty koordinace běžného provozu
- koordinace běžného provozu
Co od Vás očekáváme:
- samostatnost, pečlivost, organizovanost a spolehlivost
- dobré komunikační a organizační schopnosti, příjemné vystupování
- základní znalosti práce na počítači (e-mail, Word, Excel)
- zkušenost s administrativou výhodou
- anglický jazyk není požadován
- řidičský průkaz sk. B výhodou
- Vhodné pro OZP
Co Vám můžeme nabídnout:
- Zkrácený úvazek
- Vhodné pro osoby se zdravotním omezením
- Možnost přizpůsobení pracovní doby
- smysluplnou a samostatnou práci v neziskovém sektoru
- zázemí stabilní a přátelské organizace
- flexibilní pracovní dobu - po zapracování možný částečný Home Office
- zaškolení a podporu během zapracování
- dlouhodobou spolupráci
- Finanční ohodnocení 165 Kč / hod
Těšíme se na tebe
Benefity
- Práce z domova
- Kariérní růst
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Zvýhodněné půjčky
- Zálohy ze mzdy
- Přátelské prostředí