Referent/ka odd. dotací odboru ekonomického MČ P3

Žižkov, Praha
Plný úvazek
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

O nás

Městská část Praha 3, územně samosprávný celek.

Popis

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení

Městská část Praha 3, Úřad městské části zastoupená tajemnicí městské části vyhlašuje dne 25. 7. 2024 výběrové řízení na obsazení pracovního místa

referent/ka oddělení dotací odboru ekonomického


na dobu neurčitou, s místem výkonu práce Praha 3, v platové třídě 11 (v rozmezí od 25 280,--Kč do 37 170,--Kč podle započitatelné praxe), v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; s možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být přiznán v rozmezí od 5 000,-- Kč do 21 000,--Kč. Nástup dohodou.

Požadavky dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
- fyzická osoba, která dosáhla min. 18 let věku

- občan ČR (nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR – nutnost ovládat český jazyk)

- způsobilost k právním úkonům

- bezúhonnost

Další požadavky

požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání; středoškolské vzdělání s využitím § 3 odst. 3 a 4 NV 341/2017,

požadovaná praxe: praxe v oblasti dotačního a projektového managementu vítána, není podmínkou,

požadované znalosti: znalost dotačního a projektového managementu, zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů a znalost zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze vítána,

další dovednosti, schopnosti: velmi dobrá znalost práce na PC (Word, Excel), analytické schopnosti, komunikační schopnosti v písemném i mluveném projevu, schopnost učit se novým věcem.

Hlavní náplň práce
- vedení kompletní agendy přijímaných dotací

- správa dotačních projektů v době jejich udržitelnosti,

- vyhledávání vhodných dotačních výzev,

- zpracování žádostí o dotace a podkladů pro podání žádosti

- spolupráce s odbory ÚMČ a externí administrátorskou firmou,

- evidence čerpání finančních prostředků z přijatých dotací.

Nabízíme
pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, stravenkový paušál, Ticket Benefits (až 700,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření) nebo na životní pojištění, příspěvek na MHD, možnost občasné práce z domova.

Forma přihlášek a ostatních dokumentů potřebných k výběrovému řízení dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků:

1) Elektronická podoba

a) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím datové schránky - eqkbt8g. Veškeré požadované dokumenty (viz. – listinná podoba) musí být autorizovaně konvertovány, více zde: Autorizovaná konverze dokumentů - Česká pošta (ceskaposta.cz).

Pokud Vám byl výpis z evidence Rejstříku trestů zaslán do Vaší datové schránky, je třeba přiložit rovněž potvrzení, resp. průvodní dopis odesílajícího kontaktního místa (CzechPOINT@home).

b) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím emailové korespondence pouze v případě, že je opatřena uznávaným elektronickým podpisem. Požadované přílohy musí být autorizovaně konvertovány, či doloženy v listinné podobě.

2) Listinná podoba

Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím služeb České pošty, či osobně doručit do Podatelny městské části Praha 3 na adresu Havlíčkovo náměstí 700/9, Praha 3.

Uchazeč podá k územnímu samosprávnému celku písemnou přihlášku (https://www.praha3.cz/potrebuji-zaridit/formulare/oddeleni-personalni-prace-a-mezd), která musí obsahovat tyto náležitosti:

- jméno, příjmení a titul uchazeče,

- datum a místo narození,

- státní příslušnost,

- místo trvalého pobytu,

- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,

- datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je třeba doložit:

- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,

- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,

- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,

Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – referent/ka oddělení dotací“

Nabídky zasílejte nejpozději do 13. 8. 2024. Přihlášky, které budou podány po tomto datu, nejsou do výběrového řízení zařazeny.

Informace: Bc. Lenka Jelínková, referent oddělení personální práce a mezd

Telefon zobrazit tel. číslo


Mgr. Martina Trochová

tajemnice Úřadu městské části

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Benefity

  • Práce z domova
  • Sickdays
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na mobilní tarif

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
DKV EURO SERVICE s.r.o. | DKV EURO SERVICE s.r.o. | Michle, Praha Michle, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Státní investiční a rozvojová společnost, a.s. | Státní investiční a rozvojová… | Praha Praha
  • 45 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
včerejší
Atmedia Czech s.r.o. | Atmedia Czech s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • Plný úvazek
včerejší
COFFEE WATER AIR EXPERTS a.s. | COFFEE WATER AIR EXPERTS a.s. | Michle, Praha Michle, Praha
  • 45 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Školní jídelny Praha 10, příspěvková organizace | Školní jídelny Praha 10,… | Vršovice, Praha Vršovice, Praha
  • 28 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. srpna
Ventishop s.r.o. | Ventishop s.r.o. | Vysočany, Praha Vysočany, Praha
  • 38 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 25. srpna
SITEL, spol. s r.o. | SITEL, spol. s r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 25. srpna
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 25. srpna
Orientální ústav AV ČR, v. v. i. | Orientální ústav AV ČR, v. v.… | Libeň, Praha Libeň, Praha
  • 45 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. srpna
Město Chabařovice | Město Chabařovice | Chabařovice Chabařovice
  • 23 390 – 34 370 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. března
Swiss Automotive Group CZ s.r.o. | Swiss Automotive Group CZ s.r… | Hostivice Hostivice
  • 28 500 – 33 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 22. srpna
BBA HRANICE, spol. s r.o. | BBA HRANICE, spol. s r.o. | Bělotín Bělotín
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 22. srpna
BBA HRANICE, spol. s r.o. | BBA HRANICE, spol. s r.o. | Bělotín Bělotín
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. srpna
Penta Hospitals CZ, s.r.o. | Penta Hospitals CZ, s.r.o. | Svoboda nad Úpou Svoboda nad Úpou
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. srpna
D+D REAL, s.r.o. | D+D REAL, s.r.o. | Vrchlabí Vrchlabí
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 22. srpna
OLMAN SERVICE s.r.o. | OLMAN SERVICE s.r.o. | Praha Praha
  • 32 000 – 32 001 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 22. srpna
ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice | ORLEN Ochrona Sp. z o. o.,… | Komín, Brno Komín, Brno
  • 25 750 – 31 500 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 22. srpna
Knihovna města Hradce Králové | Knihovna města Hradce Králové | Hradec Králové, centrum Hradec Králové, centrum
  • 30 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. srpna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
První česká předsednická s.r.o., Evolution CZ s.r.o., Fitkitchen s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., INEXAD s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Broker Investment, s.r.o., DPP Living s.r.o., cargo-partner ČR s.r.o., Alza.cz a.s., 6S ENTERTAINMENT CZ s. r. o., DKV EURO SERVICE s.r.o., JOBSTART s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Grafton Recruitment s.r.o., Drafted.gg s.r.o., kalkulator.cz, s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Etimos Human s.r.o., Barrandov Studio a.s., Bageterie Boulevard, FAnn Retail, a.s., GLOBAL ASSISTANCE a.s., Tesco Stores ČR a.s., ProfesKontakt, s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Státní investiční a rozvojová společnost, a.s., STAEG, spol. s r.o., Atmedia Czech s.r.o., COFFEE WATER AIR EXPERTS a.s., Jitka Poláková, Special Service International, spol. s r.o., PRO SECURITY SE, Randstad HR Solutions s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Bitria s.r.o., Xpress Trans s.r.o., Motis Czech s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., Vyšší odborná škola zdravotnická a Střední zdravotnická škola, Praha 4, 5. května 51, Správa železnic, státní organizace, SAFE LOGIC s.r.o., Sabores s.r.o., Agrospoj s.r.o., Český velkoobchod s.r.o., Penta Hospitals CZ, s.r.o., Školní jídelny Praha 10, příspěvková organizace, Twisto payments a.s., Městská část Praha 3, Rex Concepts PLK Czech s.r.o., Ventishop s.r.o., MIKUPEX TRADE s.r.o., REKOS REAL s.r.o., SITEL, spol. s r.o., Orientální ústav AV ČR, v. v. i., HPL Service CZ s.r.o., McDonald's ČR spol. s r.o., Česká pošta, s.p., Ubbe s. r. o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Animátor / Animátorka, Office manager, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Recepční, Referent / Referentka, Specialista / specialistka plánování, Správce / Správkyně, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Disponent / disponentka dopravy, Technik / technička dopravy, Bankovní specialista / specialistka, Daňový specialista / specialistka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Pokladník / Pokladnice, Účetní, Barista / Baristka, Kuchař / Kuchařka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Správce / správkyně IT, Kreativec, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Krupiér / Krupiérka, Pracovník / pracovnice ve službách, Producent / Producentka, Konstruktér / Konstruktérka, Projektant / Projektantka, Stavební technik / technička, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Event manager, Finanční účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Holešovice, Praha, Libeň, Praha, Smíchov, Praha, Braník, Praha, Praha, Nové Město, Praha, Ruzyně, Praha, Michle, Praha, Staré Město, Praha, Hlubočepy, Praha, Vysočany, Praha, Vršovice, Praha, Dejvice, Praha, Hloubětín, Praha, Krč, Praha, Břevnov, Praha, Žižkov, Praha, Vinohrady, Praha, Karlín, Praha, Uhříněves, Praha, Dolní Chabry, Praha, Jinonice, Praha, Veleslavín, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

auto na dobu neurčitou
Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

VYHRAJ 1 000 Kč!

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

JDU HODNOTIT