Referent/ka odd. dotací odboru ekonomického MČ P3

Žižkov, Praha
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou

O nás

Městská část Praha 3, územně samosprávný celek.

Popis

Oznámení o vyhlášení výběrového řízení

Městská část Praha 3, Úřad městské části zastoupená tajemnicí městské části vyhlašuje dne 25. 7. 2024 výběrové řízení na obsazení pracovního místa

referent/ka oddělení dotací odboru ekonomického


na dobu neurčitou, s místem výkonu práce Praha 3, v platové třídě 11 (v rozmezí od 25 280,--Kč do 37 170,--Kč podle započitatelné praxe), v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; s možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být přiznán v rozmezí od 5 000,-- Kč do 21 000,--Kč. Nástup dohodou.

Požadavky dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů:
- fyzická osoba, která dosáhla min. 18 let věku

- občan ČR (nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR – nutnost ovládat český jazyk)

- způsobilost k právním úkonům

- bezúhonnost

Další požadavky

požadované vzdělání: vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání; středoškolské vzdělání s využitím § 3 odst. 3 a 4 NV 341/2017,

požadovaná praxe: praxe v oblasti dotačního a projektového managementu vítána, není podmínkou,

požadované znalosti: znalost dotačního a projektového managementu, zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů a znalost zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze vítána,

další dovednosti, schopnosti: velmi dobrá znalost práce na PC (Word, Excel), analytické schopnosti, komunikační schopnosti v písemném i mluveném projevu, schopnost učit se novým věcem.

Hlavní náplň práce
- vedení kompletní agendy přijímaných dotací

- správa dotačních projektů v době jejich udržitelnosti,

- vyhledávání vhodných dotačních výzev,

- zpracování žádostí o dotace a podkladů pro podání žádosti

- spolupráce s odbory ÚMČ a externí administrátorskou firmou,

- evidence čerpání finančních prostředků z přijatých dotací.

Nabízíme
pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, stravenkový paušál, Ticket Benefits (až 700,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření) nebo na životní pojištění, příspěvek na MHD, možnost občasné práce z domova.

Forma přihlášek a ostatních dokumentů potřebných k výběrovému řízení dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků:

1) Elektronická podoba

a) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím datové schránky - eqkbt8g. Veškeré požadované dokumenty (viz. – listinná podoba) musí být autorizovaně konvertovány, více zde: Autorizovaná konverze dokumentů - Česká pošta (ceskaposta.cz).

Pokud Vám byl výpis z evidence Rejstříku trestů zaslán do Vaší datové schránky, je třeba přiložit rovněž potvrzení, resp. průvodní dopis odesílajícího kontaktního místa (CzechPOINT@home).

b) Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím emailové korespondence pouze v případě, že je opatřena uznávaným elektronickým podpisem. Požadované přílohy musí být autorizovaně konvertovány, či doloženy v listinné podobě.

2) Listinná podoba

Přihlášku lze do výběrového řízení zaslat prostřednictvím služeb České pošty, či osobně doručit do Podatelny městské části Praha 3 na adresu Havlíčkovo náměstí 700/9, Praha 3.

Uchazeč podá k územnímu samosprávnému celku písemnou přihlášku (https://www.praha3.cz/potrebuji-zaridit/formulare/oddeleni-personalni-prace-a-mezd), která musí obsahovat tyto náležitosti:

- jméno, příjmení a titul uchazeče,

- datum a místo narození,

- státní příslušnost,

- místo trvalého pobytu,

- číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,

- datum a podpis uchazeče.

K přihlášce je třeba doložit:

- životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,

- výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce; u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,

- ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,

Obálku označte slovy: „Výběrové řízení – referent/ka oddělení dotací“

Nabídky zasílejte nejpozději do 13. 8. 2024. Přihlášky, které budou podány po tomto datu, nejsou do výběrového řízení zařazeny.

Informace: Bc. Lenka Jelínková, referent oddělení personální práce a mezd

Telefon zobrazit tel. číslo


Mgr. Martina Trochová

tajemnice Úřadu městské části

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného uchazeče.

Benefity

  • Práce z domova
  • Sickdays
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na mobilní tarif

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
včerejší
Ventishop s.r.o. | Ventishop s.r.o. | Vysočany, Praha Vysočany, Praha
  • 43 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. října
Ministerstvo práce a sociálních věcí | Ministerstvo práce a… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 33 280 – 49 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 10. října
Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra | Správa uprchlických zařízení… | Praha Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 10. října
Asper Ut s.r.o. | Asper Ut s.r.o. | Kunratice, Praha Kunratice, Praha
  • 40 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 10. října
Talentinno s.r.o. | Talentinno s.r.o. | Staré Město, Praha Staré Město, Praha
  • 20 000 – 35 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. října
JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro studenty
Zveřejněno: 9. října
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. října
Sirowa Czech s.r.o. | Sirowa Czech s.r.o. | Praha Praha
  • 30 000 – 38 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. října
PetCenter CZ s.r.o. | PetCenter CZ s.r.o. | Košíře, Praha Košíře, Praha
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. října
Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra | Správa uprchlických zařízení… | Kamýk, Praha Kamýk, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. října
Město Chabařovice | Město Chabařovice | Chabařovice Chabařovice
  • 23 390 – 34 370 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. března
Swiss Automotive Group CZ s.r.o. | Swiss Automotive Group CZ s.r… | Hostivice Hostivice
  • 28 500 – 33 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 22. srpna
BBA HRANICE, spol. s r.o. | BBA HRANICE, spol. s r.o. | Bělotín Bělotín
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 22. srpna
BBA HRANICE, spol. s r.o. | BBA HRANICE, spol. s r.o. | Bělotín Bělotín
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. srpna
D+D REAL, s.r.o. | D+D REAL, s.r.o. | Vrchlabí Vrchlabí
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 22. srpna
OLMAN SERVICE s.r.o. | OLMAN SERVICE s.r.o. | Praha Praha
  • 32 000 – 32 001 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 22. srpna
ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice | ORLEN Ochrona Sp. z o. o.,… | Komín, Brno Komín, Brno
  • 25 750 – 31 500 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 22. srpna
Knihovna města Hradce Králové | Knihovna města Hradce Králové | Hradec Králové, centrum Hradec Králové, centrum
  • 30 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. srpna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Alza.cz a.s., TESCOMA s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Správa železnic, státní organizace, INDEX NOSLUŠ s.r.o., Ventishop s.r.o., ProfesKontakt, s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Fakultní nemocnice Královské Vinohrady, Ministerstvo práce a sociálních věcí, Tesco Stores ČR a.s., Česká pošta, s.p., Trefoil Reality, s.r.o., NADĚJE, I.E.T. Reality, s.r.o., Jan Turek, Deklarace odpovědného podnikání z. s., HLAVNÍ MĚSTO PRAHA, Coweo Technologies s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Broker Investment, s.r.o., STEELEMET, s.r.o., Engel & Völkers, Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, CreditPortal, a.s., Hasičská vzájemná pojišťovna, a.s., I. RTN s.r.o., Mattoni 1873 a.s., Grafton Recruitment s.r.o., Asper Ut s.r.o., Interpharmac, s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., Talentinno s.r.o., GlobalPromo s.r.o., Trefoil Hyposervice, s.r.o., Global Truck s.r.o., JOBSTART s.r.o., Partners Financial Services, a.s., Městská část Praha 3, AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Bageterie Boulevard, Sirowa Czech s.r.o., XXXLutz, JCOS s.r.o., Raiffeisenbank a.s., PYLONES s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., GERBRICH s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Jobsyno Global s.r.o., BU Power Systems s.r.o., PetCenter CZ s.r.o., O2 Czech Republic a.s., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., mBlue Czech, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Dispečer / Dispečerka, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Řidič / Řidička, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Účetní, Specialista / specialistka IT, Marketingový specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Produkční, Realitní makléř / makléřka, Odborný pracovník / pracovnice, Sociální pracovník / pracovnice, Obchodní manažer / manažerka, Mistr / Mistrová, Elektrospecialista / Elektrospecialistka, Kontrolor / Kontrolorka, Kurátor / Kurátorka, Referent / Referentka, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Event manager, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Černý Most, Praha, Horní Měcholupy, Praha, Záběhlice, Praha, Vysočany, Praha, Břevnov, Praha, Vinohrady, Praha, Nové Město, Praha, Vršovice, Praha, Chodov, Praha, Strašnice, Praha, Radlice, Praha, Modřany, Praha, Smíchov, Praha, Krč, Praha, Veleslavín, Praha, Stodůlky, Praha, Kunratice, Praha, Staré Město, Praha, Slivenec, Praha, Žižkov, Praha, Vokovice, Praha, Ruzyně, Praha, Celá ČR, Holešovice, Praha, Letňany, Praha, Košíře, Praha, Kamýk, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

auto na dobu neurčitou