- Plný úvazek

Harnol & Partners, s.r.o. je rychle se rozvíjející poradenskou společností poskytující svým tuzemským i zahraničním klientům služby v oblasti vedení účetnictví, mzdové agendy, daňového poradenství a auditu. Více informací naleznete na www.harnol.cz. Aktuálně hledáme do našeho 25 členného týmu kolegu/yni na pozici finanční účetní (accounting consultant)/mzdová účetní (payroll consultant).
- samostatné vedení kompletní účetní agendy přidělených klientů
- vedení týmu účetních, plánování, delegace a kontrola práce členů týmu
- denní komunikace s klienty a příslušnými úřady
- zpracování měsíčních přiznání k DPH a reportů dle požadavků klienta
- zpracování pravidelných výkazů pro Český statistický úřad
- zpracování a kontrola cestovních příkazů
- zpracování měsíčních reportů dle požadavků klienta
- zpracování roční účetní závěrky a spolupráce s daňovým poradcem při přípravě přiznání k dani z příjmů
- zajišťování veškerých povinností vyplývajících z platné legislativy
- SŠ / VŠ vzdělání
- min. 2 roky praxe s kompletním zpracováním účetní agendy
- výbornou znalost účetní agendy a orientaci v oblasti účetních a daňových předpisů (DPH, daň z příjmů)
- pokročilou znalost MS Excel
- pokročilou znalost anglického jazyka
- samostatnost, zodpovědnost, pečlivost
- dobré komunikační schopnosti, příjemné vystupování
- zájem o neustálé vzdělávání se v oboru
- zkušenosti s programem Helios Inuvio výhodou
- samostatnou práci v přátelském malém kolektivu
- dobré finanční ohodnocení
- možnost dalšího vzdělávání
- nástup dle dohody
- místo pracoviště Praha 4 - Lhotka
- 40 000 - 55 000 Kč
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?