- Plný úvazek
Náš klient je zahraniční společnost, patřící mezi světovou špičku v poskytování odborných poradenských služeb v oblasti auditu a daňového, transakčního a podnikového poradenství.
Pro své aktivity hledá do svého týmu kandidáta na pozici:
Týmová asistentka
Náplň práce:
- profesionální administrativní práce
- podpora 3–4 významných managerů
- organizace kalendáře, služebních cest a synchronizace
- komplexní práce: telefon, email, přímá komunikace
- práce s Excelem – tabulkami, databázemi
Požadavky:
- min. SŠ vzdělání
- ideálně administrativní zkušenost 1–2 roky
- vhodné i pro schopné absolventy
- anglický jazyk na pokročilé úrovni podmínkou (B2)
- dobrá znalost MS Office (Excel, Word)
- aktivita, otevřená komunikace, asertivita
Benefity:
- zázemí prestižní nadnárodní společnosti
- práce v moderních atraktivních prostorách s výhledem na Karlín
- nadstandardní péče o zaměstnance (cafeteria systém v hodnotě 27 000,– ročně, vlastní barista na pracovišti,…)
- záruka kvalitního zaškolení
- 6 týdnů dovolené
Pokud Vás pozice zaujala a splňujete požadovaná kritéria, pošlete mi Váš životopis a motivační dopis do 14 dnů na naši e-mailovou adresu.



