- Plný úvazek
O nás
Hledáte změnu, protože Vás už nebaví stereotyp a čekat na úkoly? Raději věci řídíte a organizujete? Umíte skvěle komunikovat? Pokud ano, hledáme právě Vás!
Pro našeho významného klienta, mezinárodní investiční skupinu, která se specializuje na dlouhodobé investice v realitním developmentu, výrobním průmyslu, IT a dalších segmentech. Obsazujeme pracovní pozici Týmový/á Asistent/ka vedení společnosti.
Hledáme samostatného, organizačně schopného a komunikativního kolegu nebo kolegyni, který/a nehledá sterilní korporátní prostředí, ale naopak společnost, kde uplatní svoje schopnosti a bude moci růst společně s ní.
Náplň práce:
- Poskytování administrativní a organizační podpory členům týmu
- Proaktivní správa kalendářů, schůzek, organizace cestování a požadavků ad hoc
- Účast na schůzkách a jednáních, pořizování zápisů
- Rozdělování úkolů a plánování cest
- Organizování a koordinace eventů a akcí (partnerská školení a setkání)
- Příprava partnerské smluvní dokumentace (dle vzorů, případně ve spolupráci s právní kanceláří)
- Včasné sestavování reportů, a dalších výkazů (obchodní plán, apod.)
- Správa a organizace cloudového úložiště
- Budování a kultivování vztahů napříč skupinou i navenek
- Rozvíjení a udržování vztahů s partnery externí distribuce (partneři, jejich back-office, asistentky, apod.)
Co od Vás očekáváme:
- Vstřícný přístup k řešení svěřených úkolů a kompetencí
- Min. 1-2 roky relevantní praxe
- Znalost MS Office (oceníme dobré základy Excelu, ale žádná makra)
- Dobré komunikační schopnosti (písemné i ústní)
- Skvělé organizační a time-managementové dovednosti se schopností proaktivně myslet a prioritizovat práci
- Flexibilita a přizpůsobivost změnám
- Plynulá čeština a dobrá angličtina
- Ochota se učit
- Řidičský průkaz sk. B, aktivní řidič
Co Vám můžeme nabídnout:
- Zajímavé finanční ohodnocení
- Pracovní smlouvu na HPP
- Flexibilní plánování pracovního času
- Svobodu a důvěru v plnění svěřených úkolů
- Pohodové prostředí a konstruktivní pracovní atmosféru