- Plný úvazek
O nás
Vítej zpátky – tam, kde práce dává smysl.
“Místo kde se hotel nachází má neskutečnou energii. Ze všeho tam čiší klid a pohoda a máte pocit, že jste se ocitli na místě, kde se život opravdu prožívá.”
Přeješ si spolutvořit místo, na které se lidé s láskou vrací? Pak čti dál…
V koruně Vysočiny, v srdci CHKO Žďárské vrchy, stojí na kraji rybníka, obklopen hustými lesy, barevnými loukami a životodárnými poli, HOTEL MEDLOV.
Významné středisko rekreace s tradicí od 30. let 20. století. Jedinečný architektonický komplex, místo s bohatou historií, spojené s příběhy filmových hvězd, umělců i šlechtických rodů. Místo, kde právě teď píšeme nové příběhy – a ty můžeš být jejich součástí.
Koho hledáme
Do našeho týmu hledáme empatickou, pečlivou a organizačně schopnou týmovou asistentku/asistenta, která s radostí podpoří běžný chod hotelu a administrativní zázemí. Někoho, kdo se nezalekne různorodé agendy, umí dotahovat věci do konce a přináší do týmu pozitivní energii.
Náplň práce
Administrativa
-
Příprava smluv, dodatků, potvrzení a dalších dokumentů
-
Evidence osobních složek zaměstnanců, správa osobních údajů
-
Denní kontrola docházky, měsíční uzávěrky
-
Drobná administrativa – kontrola dokladů, práce s reporty
Podpora týmu
-
Organizace týmových setkání, teambuildingů, školení
-
Správa nástěnky a interní komunikace (narozeniny, recenze, novinky)
-
Odpovědi na základní dotazy ohledně benefitů, docházky a pravidel
Spolupráce se mzdovým oddělením
-
Předávání podkladů pro mzdy (docházka, odměny, změny úvazků)
-
Pomoc s přípravou podkladů v daňovém období (roční zúčtování daně)
Správa oblečení a pokladny
-
Evidence a nákup pracovního oblečení a OOPP
-
Hotovostní výdaje, evidence tržeb, podklady pro účetnictví
Správa revizních dokumentů
-
Evidence, kontrola platnosti a zajištění revizních zpráv
-
Tvorba objednávek a evidence smluv s dodavateli
Jak si tě představujeme
- Máš zkušenosti s administrativou nebo HR agendou (výhodou)
-
Jsi zodpovědná/ý, pečlivá/ý a máš smysl pro detail
-
Ráda/rád komunikuješ a pomáháš ostatním
-
Umíš si zorganizovat práci a dotáhnout úkoly
-
Ovládáš práci s počítačem – Google Workspace, Excel, Word
-
Angličtina alespoň na úrovni A2 (pokročilý začátečník)
Co ti nabízíme
-
Plný úvazek na hlavní pracovní poměr
-
Mzda 30 000 – 40 000 Kč / měsíc
-
Individuální přístup k plánování směn
-
Možnost ubytování mezi směnami
-
Přátelské pracovní prostředí v nádherném prostředí CHKO
-
Zaměstnanecké benefity:
– Stravování na pracovišti
– Zaměstnanecké slevy na služby
– Odměna za doporučení kolegy až 10.000 Kč
– Kurzy, vzdělávání, teambuildingy
– Občerstvení, masáže, parkoviště
✉️ Chceš být součástí příběhu Hotelu Medlov?
Pošli nám svůj životopis.
Více o nás: www.medlovhotel.cz
A nahlédni do zákulisí na Cocuma:
👉 https://www.cocuma.cz/company/hotel-medlov/
Těšíme se na Tebe!
Tým Hotelu Medlov
Vítej zpátky. Tady příběhy opravdu žijí.
Benefity
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na stravování
- Přátelské prostředí



