- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory

Vítej zpátky – tam, kde práce dává smysl.
“Místo kde se hotel nachází má neskutečnou energii. Ze všeho tam čiší klid a pohoda a máte pocit, že jste se ocitli na místě, kde se život opravdu prožívá.”
Přeješ si spolutvořit místo, na které se lidé s láskou vrací? Pak čti dál…
V koruně Vysočiny, v srdci CHKO Žďárské vrchy, stojí na kraji rybníka, obklopen hustými lesy, barevnými loukami a životodárnými poli, HOTEL MEDLOV.
Významné středisko rekreace s tradicí od 30. let 20. století. Jedinečný architektonický komplex, místo s bohatou historií, spojené s příběhy filmových hvězd, umělců i šlechtických rodů. Místo, kde právě teď píšeme nové příběhy – a ty můžeš být jejich součástí.
Do našeho týmu hledáme empatickou, pečlivou a organizačně schopnou týmovou asistentku/asistenta, která s radostí podpoří běžný chod hotelu a administrativní zázemí. Někoho, kdo se nezalekne různorodé agendy, umí dotahovat věci do konce a přináší do týmu pozitivní energii.
Náplň práce
Administrativa
Příprava smluv, dodatků, potvrzení a dalších dokumentů
Evidence osobních složek zaměstnanců, správa osobních údajů
Denní kontrola docházky, měsíční uzávěrky
Drobná administrativa – kontrola dokladů, práce s reporty
Podpora týmu
Organizace týmových setkání, teambuildingů, školení
Správa nástěnky a interní komunikace (narozeniny, recenze, novinky)
Odpovědi na základní dotazy ohledně benefitů, docházky a pravidel
Spolupráce se mzdovým oddělením
Předávání podkladů pro mzdy (docházka, odměny, změny úvazků)
Pomoc s přípravou podkladů v daňovém období (roční zúčtování daně)
Správa oblečení a pokladny
Evidence a nákup pracovního oblečení a OOPP
Hotovostní výdaje, evidence tržeb, podklady pro účetnictví
Správa revizních dokumentů
Evidence, kontrola platnosti a zajištění revizních zpráv
Tvorba objednávek a evidence smluv s dodavateli
Jsi zodpovědná/ý, pečlivá/ý a máš smysl pro detail
Ráda/rád komunikuješ a pomáháš ostatním
Umíš si zorganizovat práci a dotáhnout úkoly
Ovládáš práci s počítačem – Google Workspace, Excel, Word
Angličtina alespoň na úrovni A2 (pokročilý začátečník)
Plný úvazek na hlavní pracovní poměr
Mzda 30 000 – 40 000 Kč / měsíc
Individuální přístup k plánování směn
Možnost ubytování mezi směnami
Přátelské pracovní prostředí v nádherném prostředí CHKO
Zaměstnanecké benefity:
– Stravování na pracovišti
– Zaměstnanecké slevy na služby
– Odměna za doporučení kolegy až 10.000 Kč
– Kurzy, vzdělávání, teambuildingy
– Občerstvení, masáže, parkoviště
✉️ Chceš být součástí příběhu Hotelu Medlov?
Pošli nám svůj životopis.
Více o nás: www.medlovhotel.cz
A nahlédni do zákulisí na Cocuma:
👉 https://www.cocuma.cz/company/hotel-medlov/
Těšíme se na Tebe!
Tým Hotelu Medlov
Vítej zpátky. Tady příběhy opravdu žijí.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.