- 20 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Hledáme asistentku/recepční, která nebude jen vítat hosty, ale stane se nedílnou součástí celé společnosti. Na této pozici se setkáte s kolegy z celého světa a budete se podílet na fungování vozového parku.
Budete zodpovědný/á za:
- První kontakt se zaměstnanci i klienty a následná asistence
- Komunikace napříč firmou a s obchodními partnery
- Úzká spolupráce s fleet odd. (správa vozového parku)
- Zodpovědnost za organizaci a přípravu meetingů
- Evidence faktur, zadávání dat v systému SAP
- Tvorba objednávek (kancelářské potřeby, opravy, občerstvení)
- Administrativní podpora facility manažera a související ad hoc úkoly
- Drobné překlady textů z/do AJ
Jakého člověka hledáme?
- Empatický, komunikativní člověk se smyslem pro pořádek
- Pokročilá znalost AJ na úrovni B2 (mluvená i psaná forma)
- Předchozí zkušenost z administrativy (např. práce s dokumenty, organizace meetingů atd.)
- Nebát se řešit ad hoc úkoly i bez pomoci manažerky
- Reprezentativní vystupování a spolehlivost
S čím u nás můžete počítat:
- Zajímavá práce v dynamickém pracovním prostředí, tedy rozhodně žádnou nudu
- Kolektiv pozitivních a přátelských kolegů
- Možnost komunikovat v AJ na denní bázi
- Za dobře odvedenou práci náleží férová odměna (stravenky, multisport karta, cafeterie, příspěvek na penzijko/životko a na dopravu, 25 dní dovolené, sick days)
- Lokalita v těsné blízkosti metra B Invalidovna, Karlín

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.