- 20 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Hledáte příjemné pracovní prostředí v centru Prahy?
Líbila by se vám práce v přátelském, malém týmu dalších dvou kolegyň - asistentek, které si vzájemně pomůžou a vycházejí si vstříc?
Máte rádi "papírování" a vášeň pro systém, pořádek a detaily?
Umíte dobře formátovat dokumenty ve Wordu, vyhovuje vám práce u počítače?
Chtěli byste používat angličtinu (stručné informace volajícímu zákazníkovi, uvítání návštěvy apod.)?
Do prostředí renomované a vysoce profesionální společnosti s kancelářemi v centru, na Praze 1, hledáme profesionální posilu, která bude podporovat po administrativní a organizační stránce nadřízené.
Náplň práce:

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.