Analytik/čka informačních a komunikačních technologií (40-2025)

Krč, Praha
Plný úvazek

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Ředitelství silnic a dálnic s. p. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Vhodné také pro

O nás

Ředitelství silnic a dálnic s. p.

je státní podnik zřízený Ministerstvem dopravy ČR. Základním předmětem naší činnosti je výkon vlastnických práv státu k nemovitostem tvořícím dálnice a silnice I. třídy, zabezpečení správy, údržby a oprav dálnic a silnic I. třídy a zabezpečení výstavby a modernizace dálnic a silnic I. třídy.

Nyní vyhlašujeme výběrové řízení na pozici: Analytik/čka informačních a komunikačních technologií (40-2025)

Pracoviště-lokalita
Čerčanská 2023/12, 140 00 Praha 4

Náplň práce:

Do nově vzniklého Samostatného oddělení koncepce ICT hledáme nové posily, které budou mít na starost:

Analýza požadavků:
    •  Provádění podrobné analýzy potřeb uživatelů a zainteresovaných stran v oblasti informačních a komunikačních technologií
    •  Identifikace a dokumentace technických a funkčních požadavků
Návrh řešení:
    •  Návrh efektivních IT a komunikačních řešení pro optimalizaci procesů a zlepšení výkonu organizace
    •  Poskytování technických doporučení pro implementaci nových technologií a systémů
Spolupráce:
    •  Úzká spolupráce s IT týmy, externími dodavateli a dalšími odděleními za účelem zajištění správného zavedení navržených řešení
    •  Koordinace s projektovými manažery na plánování a realizaci IT projektů
Dokumentace:
    •  Vytváření a správa dokumentace k informačním systémům, pracovním postupům a technickým specifikacím
    •  Zajištění přesnosti a aktuálnosti dokumentace
Podpora a školení uživatelů:
    •  Poskytování školení a podpory uživatelům v oblasti nových technologií a systémů
    •  Zajištění, že uživatelé rozumí funkčnosti a efektivně využívají implementované systémy
Monitoring a evaluace:
    •  Sledování výkonu systémů a služeb a analýza výsledků pro identifikaci možností zlepšení
    •  Příprava pravidelných reportů o efektivitě a výsledcích implementovaných řešení

Co od Vás očekáváme:

    •  Znalost metodik pro trvalé zlepšování a řízení kvality (např. Agile, Lean, Six Sigma) 
    •  Znalosti ITIL, COBIT, LEAN, SixSigma  
    •  Zkušenosti s metodikami a nástroji pro modelování procesů (např. BPMN, UML) 
    •  Znalost nástrojů pro správu projektů a sledování požadavků (např. MS Project, JIRA, Confluence) 
    •  Silné analytické schopnosti a dovednosti v oblasti řešení problémů. 
    •  Schopnost kriticky zhodnotit procesy a navrhovat efektivní řešení 
    •  Schopnost efektivně komunikovat s různými stakeholders, včetně technických i netechnických kolegů 
    •  Dovednost prezentovat komplexní technické informace srozumitelně pro neodborné uživatele 
    •  Schopnost pracovat v týmu a spolupracovat na různých IT projektech s cílem dosáhnout společných výsledků 
    •  Zájem o neustálé vzdělávání a sledování aktuálních trendů v oblasti IT a technologií
 

Co Vám můžeme nabídnout:

 •  Stabilitu státní organizace
    •  Možnost dalšího vzdělávání a rozvoje, účast na odborných konferencích apod.
    •  Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, možnost 2 dny home office v měsíci, výuka angličtiny, benefitní karta a produkty spoření na stáří, zvýhodněná Multisport karta, možnost využití firemních rekreačních zařízení, permanentky do ZOO, Aquaparku, skipasy na lyže, sleva u cestovních kanceláří INVIA, Alexandria, dálniční známka)
    •  Pružnou pracovní dobu

Termín nástupu: dle dohody

Pracovní poměr: hlavní pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, s následnou možností prodloužení na dobu neurčitou.
 
Mzdové podmínky
Nabízíme finanční ohodnocení, zahrnující mzdový tarif, osobní příplatek odpovídající kvalitě a délce vaší praxe, osobní bonus a odměny v závislosti na vašem pracovním výkonu.
 
Přihlášky
Zašlete strukturovaný životopis s popisem praxe a vzdělání v češtině na e-mail: e-mail přes odpovědní formulář, do předmětu uveďte „Analytik/čka informačních a komunikačních technologií (40-2025)“
 

Upozornění

Pracovní poměr se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., Zákoníkem práce (nejedná se o služební poměr).

Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmu.

Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.

Poskytnuté osobní údaje bude zpracovávat výhradně Ředitelství silnic a dálnic s. p., a to v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 za účelem náboru zaměstnanců na výše uvedené pracovní místo. Osobní údaje budou uchovány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení. Poskytnutí veškerých těch osobních údajů souvisejících s uvedeným účelem je dobrovolné, jejich neposkytnutí však znemožní Vaši účast ve výběrovém řízení.

 

Práva subjektu údajů poučení:

Subjekt údajů bere na vědomí, že poskytnutím osobních údajů má právo na: na přístup k osobním údajům, na opravu nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, podání vysvětlení v případě podezření, že zpracování mých osobních údajů narušuje ochranu mého osobního a soukromého života nebo že osobní údaje jsou zpracovávány v rozporu s právními předpisy, požadovat nápravu situace, která je v rozporu s právními předpisy, zejména formou zastavení nakládání s osobními údaji, jejich opravou, doplněním či odstraněním, výmazem osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistí-li se, že byly zpracovávány protiprávně, na přenositelnost údajů a právo vznést námitku, po níž zpracování mých osobních údajů ukončí, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad zájmy nebo právy a svobodami subjektu údajů, zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků. Více informací o uplatnění práv naleznete na https://www.rsd.cz/rsd/gdpr-a-zpracovani-osobnich-udaju

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Příspěvek na dovolenou
  • Přátelské prostředí

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
dnešní
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
dnešní
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
včerejší
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
včerejší
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
včerejší
CRI ameba.eu, s.r.o. | CRI ameba.eu, s.r.o. | Praha Praha
  • 45 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. srpna
ASBISC ENTERPRISES PLC, Agency Prague, organizační složka | ASBISC ENTERPRISES PLC,… | Hostivař, Praha Hostivař, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 15. srpna
Ministerstvo práce a sociálních věcí | Ministerstvo práce a… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 26 570 – 41 140 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 14. srpna
Střední odborná škola Jarov | Střední odborná škola Jarov | Hrdlořezy, Praha Hrdlořezy, Praha
  • 32 000 – 43 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 13. srpna
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 12. srpna
Školní jídelny Praha 10, příspěvková organizace | Školní jídelny Praha 10,… | Vršovice, Praha Vršovice, Praha
  • 28 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. srpna
SITEL, spol. s r.o. | SITEL, spol. s r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 11. srpna
Drafted.gg s.r.o. | Drafted.gg s.r.o. | Veleslavín, Praha Veleslavín, Praha
  • 45 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 11. srpna
Vyšší policejní škola a Střední policejní škola Ministerstva vnitra v Praze | Vyšší policejní škola a… | Hrdlořezy, Praha Hrdlořezy, Praha
  • 29 220 – 45 120 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. října
ZK Design a.s. | ZK Design a.s. | Velká Polom Velká Polom
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 18. března
KAMAX s.r.o. | KAMAX s.r.o. | Turnov Turnov
  • 29 500 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 18. března
Integrovaná střední škola automobilní Brno, příspěvková organizace | Integrovaná střední škola… | Královo Pole, Brno Královo Pole, Brno
  • 34 370 – 41 510 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. března
Pavlína Holliday | Pavlína Holliday | Mladá Boleslav Mladá Boleslav
  • 30 000 – 33 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. března
DOPRON s.r.o. | DOPRON s.r.o. | Klatovy II, Klatovy Klatovy II, Klatovy
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 18. března
MPZ MB s.r.o. | MPZ MB s.r.o. | Osek, Jičín Osek, Jičín
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 18. března
METOSA GROUP s.r.o. | METOSA GROUP s.r.o. | Krnov Krnov
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. března
Kaufland Česká republika v.o.s. | Kaufland Česká republika v.o… | Šumperk Šumperk
  • 21 750 – 23 250 Kč
  • Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 18. února
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o. | Manuvia Expert Recruitment CZ… | Bakov nad Jizerou Bakov nad Jizerou
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. března
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o. | Manuvia Expert Recruitment CZ… | Ostrava Ostrava
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 25. února
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o. | Manuvia Expert Recruitment CZ… | České Budějovice České Budějovice
  • 60 000 – 65 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. března

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Správa železnic, státní organizace, Městská část Praha 3, Policejní prezidium České republiky, Modivo Czech, s.r.o., HLAVNÍ MĚSTO PRAHA, Česká pošta, s.p., PROMSAT CZ s.r.o., NADĚJE, Ministerstvo práce a sociálních věcí, CRI ameba.eu, s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Andrew Paulsen s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., ASBISC ENTERPRISES PLC, Agency Prague, organizační složka, INDEX NOSLUŠ s.r.o., JOB LEADER EUROPE s.r.o., Teta drogerie a lékárny ČR s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., Centrum sociální a ošetřovatelské pomoci Praha 5, příspěvková organizace, Ředitelství silnic a dálnic s. p., Vaše domy, s.r.o., Městská část Praha-Libuš, ManpowerGroup s.r.o., Střední odborná škola Jarov, Mateřská škola "U Krtečka" Praha 5 - Motol, Kudrnova 235, příspěvková organizace, První novinová společnost a.s., Orienta Czech s.r.o., Drafted.gg s.r.o., Central Warehouse Solution s.r.o., GLOBAL ASSISTANCE a.s., Jitka Poláková, Povodí Vltavy, státní podnik, Český velkoobchod s.r.o., Školní jídelny Praha 10, příspěvková organizace, 21 Consult Group s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., SITEL, spol. s r.o., Orientální ústav AV ČR, v. v. i., O2 Czech Republic a.s., OBIS s.r.o., Městská část Praha 8

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Auditor / Auditorka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Vedoucí týmu / Team leader, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Ekonom / Ekonomka, Účetní, Analytik / analytička IT, Konzultant / konzultantka IT, Programátor / Programátorka, Specialista / specialistka IT, Technik / technička IT, Account Manager / Key Account Manager, Vedoucí obchodu, Dělník / Dělnice, Stavební technik / technička, Odborný pracovník / pracovnice, Sociální pracovník / pracovnice, Obchodní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, IT ředitel / ředitelka (CIO), Programátor / programátorka NC / CNC / PLC strojů a zařízení, Seřizovač / seřizovačka strojů, Svářeč / Svářečka, Technik / technička ve strojírenství, Báňský technik / technička, Geolog / Geoložka, Elektrotechnik / Elektrotechnička, Servisní technik / technička, Specialista / specialistka telekomunikací, Technik / technička telekomunikací, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Kurátor / Kurátorka, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Vedoucí pracovník / pracovnice, Právník / Právnička, Právní úředník / úřednice, Manažer / manažerka prodeje, Support IT, Obsluha strojů, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Žižkov, Praha, Holešovice, Praha, Čakovice, Praha, Hostivař, Praha, Nové Město, Praha, Kamýk, Praha, Smíchov, Praha, Záběhlice, Praha, Nusle, Praha, Stodůlky, Praha, Staré Město, Praha, Hrdlořezy, Praha, Krč, Praha, Horní Počernice, Praha, Uhříněves, Praha, Vršovice, Praha, Libeň, Praha, Michle, Praha, Veleslavín, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

Praha nabízí hromadu práce. Jak ale vybrat firmu, která hraje fér?

Praha nabízí hromadu práce. Jak ale vybrat firmu, která hraje fér?

V hlavním městě narazíte na desítky lákavých pracovních inzerátů. Jenže po nástupu často přijde vystřízlivění: slibovaná flexibilita se změní ve striktní docházku, „rodinná atmosféra“ skrývá toxické vztahy a benefity zůstávají jen na papíře. Jak si tedy nenaběhnout?

aktuální analýza na dobu neurčitou na dobu určitou zájem zkušenost
Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

VYHRAJ 1 000 Kč!

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

JDU HODNOTIT