- 30 000 – 60 000 Kč
- Zkrácený úvazek
je státní podnik zřízený Ministerstvem dopravy ČR. Základním předmětem naší činnosti je výkon vlastnických práv státu k nemovitostem tvořícím dálnice a silnice I. třídy, zabezpečení správy, údržby a oprav dálnic a silnic I. třídy a zabezpečení výstavby a modernizace dálnic a silnic I. třídy.
Nyní vyhlašujeme výběrové řízení na pozici: Analytik/čka informačních a komunikačních technologií (40-2025)
Pracoviště-lokalita
Čerčanská 2023/12, 140 00 Praha 4
Do nově vzniklého Samostatného oddělení koncepce ICT hledáme nové posily, které budou mít na starost:
Analýza požadavků:
• Provádění podrobné analýzy potřeb uživatelů a zainteresovaných stran v oblasti informačních a komunikačních technologií
• Identifikace a dokumentace technických a funkčních požadavků
Návrh řešení:
• Návrh efektivních IT a komunikačních řešení pro optimalizaci procesů a zlepšení výkonu organizace
• Poskytování technických doporučení pro implementaci nových technologií a systémů
Spolupráce:
• Úzká spolupráce s IT týmy, externími dodavateli a dalšími odděleními za účelem zajištění správného zavedení navržených řešení
• Koordinace s projektovými manažery na plánování a realizaci IT projektů
Dokumentace:
• Vytváření a správa dokumentace k informačním systémům, pracovním postupům a technickým specifikacím
• Zajištění přesnosti a aktuálnosti dokumentace
Podpora a školení uživatelů:
• Poskytování školení a podpory uživatelům v oblasti nových technologií a systémů
• Zajištění, že uživatelé rozumí funkčnosti a efektivně využívají implementované systémy
Monitoring a evaluace:
• Sledování výkonu systémů a služeb a analýza výsledků pro identifikaci možností zlepšení
• Příprava pravidelných reportů o efektivitě a výsledcích implementovaných řešení
• Znalost metodik pro trvalé zlepšování a řízení kvality (např. Agile, Lean, Six Sigma)
• Znalosti ITIL, COBIT, LEAN, SixSigma
• Zkušenosti s metodikami a nástroji pro modelování procesů (např. BPMN, UML)
• Znalost nástrojů pro správu projektů a sledování požadavků (např. MS Project, JIRA, Confluence)
• Silné analytické schopnosti a dovednosti v oblasti řešení problémů.
• Schopnost kriticky zhodnotit procesy a navrhovat efektivní řešení
• Schopnost efektivně komunikovat s různými stakeholders, včetně technických i netechnických kolegů
• Dovednost prezentovat komplexní technické informace srozumitelně pro neodborné uživatele
• Schopnost pracovat v týmu a spolupracovat na různých IT projektech s cílem dosáhnout společných výsledků
• Zájem o neustálé vzdělávání a sledování aktuálních trendů v oblasti IT a technologií
• Stabilitu státní organizace
• Možnost dalšího vzdělávání a rozvoje, účast na odborných konferencích apod.
• Zaměstnanecké benefity (5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna, stravenkový paušál, možnost 2 dny home office v měsíci, výuka angličtiny, benefitní karta a produkty spoření na stáří, zvýhodněná Multisport karta, možnost využití firemních rekreačních zařízení, permanentky do ZOO, Aquaparku, skipasy na lyže, sleva u cestovních kanceláří INVIA, Alexandria, dálniční známka)
• Pružnou pracovní dobu
Termín nástupu: dle dohody
Pracovní poměr: hlavní pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, s následnou možností prodloužení na dobu neurčitou.
Mzdové podmínky
Nabízíme finanční ohodnocení, zahrnující mzdový tarif, osobní příplatek odpovídající kvalitě a délce vaší praxe, osobní bonus a odměny v závislosti na vašem pracovním výkonu.
Přihlášky
Zašlete strukturovaný životopis s popisem praxe a vzdělání v češtině na e-mail: e-mail přes , do předmětu uveďte „Analytik/čka informačních a komunikačních technologií (40-2025)“
Upozornění
Pracovní poměr se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., Zákoníkem práce (nejedná se o služební poměr).
Uchazeč zasláním přihlášky do výběrového řízení stvrzuje, že si není vědom osobních ani profesních vazeb, které by při vykonávání činnosti, o kterou se uchází, znamenaly střet zájmu.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Poskytnuté osobní údaje bude zpracovávat výhradně Ředitelství silnic a dálnic s. p., a to v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679 za účelem náboru zaměstnanců na výše uvedené pracovní místo. Osobní údaje budou uchovány po dobu nezbytnou k naplnění účelu výběrového řízení. Poskytnutí veškerých těch osobních údajů souvisejících s uvedeným účelem je dobrovolné, jejich neposkytnutí však znemožní Vaši účast ve výběrovém řízení.
Práva subjektu údajů poučení:
Subjekt údajů bere na vědomí, že poskytnutím osobních údajů má právo na: na přístup k osobním údajům, na opravu nepřesných nebo nepravdivých osobních údajů, podání vysvětlení v případě podezření, že zpracování mých osobních údajů narušuje ochranu mého osobního a soukromého života nebo že osobní údaje jsou zpracovávány v rozporu s právními předpisy, požadovat nápravu situace, která je v rozporu s právními předpisy, zejména formou zastavení nakládání s osobními údaji, jejich opravou, doplněním či odstraněním, výmazem osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistí-li se, že byly zpracovávány protiprávně, na přenositelnost údajů a právo vznést námitku, po níž zpracování mých osobních údajů ukončí, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad zájmy nebo právy a svobodami subjektu údajů, zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků. Více informací o uplatnění práv naleznete na https://www.rsd.cz/rsd/gdpr-a-zpracovani-osobnich-udaju
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?