- 30 600 – 37 000 Kč
- Plný úvazek
Jste začátečník s chutí učit se novým věcem nebo zkušený IT a rádi byste pracovali na našem pracovišti? Přidejte se k nám! Garantujeme Vám osobní a férový přístup, dostatek času na zaučení a stabilní a vstřícný kolektiv.
Předmět činnosti:
Správa a administrace firemní sítě
Samostatné řešení výpadků sítě a poruch jednotlivých prvků
Administrace a správa techniky pro zaměstnance, instalace nové techniky
Správa a administrace serverů, tiskáren, informačních systémů
Zajištění uživatelské podpory interním zaměstnancům
Samostatné řešení uživatelských problémů
Instruktáž a proškolování uživatelů v práci s novým HW/SW
Komunikace s dodavateli hardwaru a softwaru
Pohotovost mimo pracovní dobu
Termín nástupu: dle dohody
Platové rozmezí: nástupní plat od 40.000,– Kč a více – dle vzdělání, znalostí a praxe
Místo výkonu práce: Psychiatrická léčebna Šternberk, Olomoucká 173, Šternberk
Pracovní poměr: hlavní pracovní poměr – pracovní smlouva
Náležitosti žádosti:
strukturovaný životopis
motivační dopis
kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
souhlas s nakládáním s poskytnutými osobními údaji ve smyslu zákona č.101/2000Sb., o ochraně osobních údajů
„Souhlasím se správou, zpracováním a uchováním svých osobních údajů, které poskytuji Psychiatrické léčebně ve Šternberku, výhradně za účelem zprostředkování zaměstnání. Poskytnutí údajů je dobrovolné a bez důsledků s tím, že tyto údaje mohou být zpracovány pro účely databáze uchazečů o zaměstnání v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů. Souhlas je dán na dobu neurčitou a lze ho kdykoli písemně odvolat.“
Pokud Vás naše nabídka zaujala a rádi byste se potkali osobně, žádost o zaměstnání zasílejte na adresu:
Psychiatrická léčebna Šternberk, Bc. Eva Buchtová, vedoucí personalistiky a mezd, Olomoucká 1848/173, 785 01 Šternberk nebo na e-mail: e-mail přes

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.