- Plný úvazek
O nás
Úlohou nákupního oddělení je zabezpečit dostupnost prvotřídního zboží za co nejpříznivějších podmínek pro naše markety v České a Slovenské republice. Proto denně komunikujeme s lokálními i zahraničními dodavateli a aktivně se podílíme na jejich výběru ve spolupráci s mezinárodním nákupním týmem. Pokud Vás láká rozmanitost práce, účast na zajímavých projektech a dlouhodobá kariéra v prostředí stabilní mezinárodní společnosti, pak hledáme právě Vás.
Na pozici Asistent/ka oddělení budete součástí mezinárodního týmu, který je důležitým styčným bodem mezi centrálou, markety a našimi dodavateli.
Náplň práce:
- příprava a kontrola dat svěřeného zboží;
- denní operativní podpora sortimentní kategorie;
- zajišťování komunikace s dodavateli a markety v souvislosti se sortimentem;
- příprava a práce na lokálních reklamních akcích ve spolupráci s kolegy v týmu;
- příprava lokálních prodejních cen s ohledem na definovanou cenovou strategii
- podpora místního zavádění nového sortimentu ve spolupráci s merchandisingem a provozem;
- podpora pro přípravu místního sortimentu.
Co od Vás očekáváme:
- relevantní zkušenosti v administrativě minimálně 1 rok;
- výborná znalost MS Office, zejména MS Excel;
- komunikativní znalost anglického jazyka;
- analytické myšlení;
- smysl pro detail a pečlivost;
- samostatnost.
Co Vám můžeme nabídnout:
- zajímavou a stabilní práci v příjemném kolektivu;
- možnost dalšího profesního růstu a seberealizace;
- širokou nabídku zaměstnaneckých benefitů včetně odborných školení.
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Možnost kariérního růstu
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Kafetérie
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření a pojištění
- Přátelské prostředí



