- 32 000 – 52 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme JULI Motorenwerk a zabýváme se výrobou elektromotorů pro manipulační techniku už 30 let.
Jsme sice „dcerou“ dvou velkých německých společností, nicméně do korporátu máme daleko a ceníme si lidského přístupu.
Aktuálně hledáme nástupce/nástupkyni naší kolegyně, kterou koncem roku čeká zasloužený důchod.
Bude nám chybět a neradi bychom, aby vše, co umí a zná odešlo spolu s ní. Hledáme proto posilu, která by mohla nastoupit od září,října či nejpozději listopadu, vše se od ní naučila a mohla tak pokračovat v její skvělé práci.
Chcete se stát součástí našeho pracovního teamu?
Skvělé na práci u nás je, že všechny pracovní dny nejsou stejné.
Obecně vzato, hlavní náplní / běžnou agendou je starost o to, aby kancelář plynule fungovala a všichni měli pracovní náčiní, které potřebují.
S tím jde dohromady administrativa, ke které patří evidence kancelářských potřeb a kontrola toho, aby v archivu dokumentů a výkresů bylo vše aktuální.
Běžně se asistent/ka stará také o korespondenci a komunikaci s lidmi vně i uvnitř společnosti, což v praxi znamená, že podle zadání od kolegů posílá zprávy kolegům i dodavatelům a v případě urgence s nimi hovoří telefonicky / osobně (jsme mezinárodní společnost, tedy i v angličtině).
V záběru asistenta/tky je také dávat pozor na firemní autopark, když si chce někdo automobil půjčit zaznamenat to a zkontrolovat, že se vrátili v pořádku. Mimo jiné, místy je potřeba zajet na technickou prohlídku, či zavést dopis / balík na poštu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?