
Kaufland Česká republika v.o.s.
Administrativní podpora v oddělení nákupu (ž/m)
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Kaufland Česká republika v.o.s. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Jsme úspěšná a stabilní mezinárodní obchodní společnost, která po celé republice provozuje 138 prodejen, 2 distribuční centra v Modleticích u Prahy a v Olomouci a vlastní masozávod v Modleticích u Prahy.
V České republice zaměstnáváme v současnosti více než 25 000 lidí na pozicích nejrůznějšího charakteru: prodavač, skladník, řezník, grafik, účetní, ajťák, nákupčí, personalista, manažer, architekt a mnoho dalších profesí. Práci nebo praxi u nás získáte, ať jste učeň, student, absolvent nebo odborník se zkušenostmi.
Co tě u nás bude bavit
- dynamická role: Jako Referent nákupu budeš mít přímý vliv na každodenní provoz našeho nákupního oddělení. Budeš zodpovědný za zakládání a aktualizaci dat v systému, a tím zajistíš, že vše bude přesné a aktuální. Navíc, budeš komunikovat s našimi dodavateli, řešit operativní úkoly a zajišťovat, aby dodávky probíhaly hladce. Tvá práce bude důležitá pro udržení vysoké kvality a efektivity našeho nákupního procesu
- výzvy a rozmanitost: Tato role ti přinese nejen rutinní práci, ale i možnost se setkat s novými výzvami. Budeš se zabývat kontrolou chybných faktur od dodavatelů, provádět administrativní úkoly a komunikovat s ostatními odděleními, včetně účtárny. Navíc, občas vyjedeš mimo centrálu, abys zkontroloval/a konkurenci a zjistil/a, co je nového na trhu. Tato rozmanitost a příležitost poznávat nové věci ti zajistí zajímavou a dynamickou pracovní rutinu
- komunikace a mezinárodní prostředí: Budeš mít možnost komunikovat s našimi dodavateli, ale také s centrálním týmem v němčině nebo angličtině. To ti poskytne příležitost zlepšit své jazykové dovednosti a pracovat v mezinárodním prostředí. Spolupráce s různými kulturami a jazyky ti rozšíří obzory a otevře nové perspektivy
- růst a rozvoj: V naší společnosti věříme v tvůj osobní rozvoj a podporujeme tvůj kariérní růst. Budeš mít příležitost zlepšit své dovednosti v oblasti nákupu a rozšiřovat své znalosti o trhu. Pokud ukážeš svůj potenciál a prokážeš svou oddanost, otevírají se ti dveře k dalším možnostem a růstu ve společnosti.
Jak si tě představujeme
- znalost práce s PC (MS Office) ti není cizí - a to hlavně s excelem - na tuto pozici budeš potřebovat analytické myšlení
- bez problémů se domluvíš německy nebo anglicky
- máš analytické myšlení a čistý trestní rejstřík
Co za to dostaneš
- smlouvu na dobu neurčitou u TOP zaměstnavatele
- občas budeš moct vyměnit open space za home office a pracovat z domova
- benefitní systém Cafeteria – vybereš si jakýkoliv benefit ze široké nabídky
- již od nástupu 25 dní, za pět let od nástupu 27 dní a za deset let 30 dní dovolené
- příspěvek na stravování do mzdy
- díky MultiSport kartě možnost využívat nejrůznější sportoviště nebo bazény
- reálná možnost kariérního růstu
- placené volno při doprovodu prvňáčka v jeho 1. školní den
- přispějeme ti na důležité životní události (příspěvek na svatební kytici a při narození dítěte)
- odměníme tě za pracovní jubilea (např. za 10 let v Kauflandu dostaneš 50 % z aktuální hrubé mzdy a další)
- vánoční balíček
- baby balíček při narození dítěte
- firemní akce (např. vánoční večírek, grilovačka)
- parkování
Zašli svůj životopis ještě dnes a pokud nám to bude vzájemně vyhovovat, uvidíme se na pohovoru.
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na vzdělávání



