- 200 Kč / hod
- Zkrácený úvazek
Kdo jsme:
Jsme česko-americká společnost STRONG HAND EUROPE s.r.o. Jsme jediná evropská pobočka americké společnosti STRONG HAND TOOLS, která vyvíjí a vyrábí unikátní svařovací stoly a upínací nářadí. Samostatně zajišťujeme obchodní a logistické aktivity v rámci EU a částečně i mimo ni.
Co u nás budeš dělat:
" Podporovat nákupčí při objednávání zboží od zahraničních dodavatelů
" Pomáhat s evidencí a kontrolou skladových zásob
" Připravovat podklady pro reporty a analýzy
" Zajišťovat administrativní podporu při dovozu (např. dokumentace, fakturace, celní podklady)
" Komunikovat s dodavateli (částečně i v angličtině – především e-mailem)
" Spolupracovat napříč odděleními (logistika, sklad, účetní oddělení)
Budeš potřebovat:
" Pečlivost, zodpovědnost a ochotu učit se nové věci
" Komunikační a organizační schopnosti
" Základní znalost angličtiny (především písemně – orientace v e-mailech)
" Uživatelskou znalost práce na PC (MS Office, hlavně Excel)
" Předchozí zkušenost z administrativy, logistiky nebo nákupu je výhodou, ale ne podmínkou
Na co je možné se těšit:
" Nabízíme zajímavou, samostatnou a různorodou práci.
" Poskytneme zázemí rostoucí prosperující společnosti.
" Motivující platové ohodnocení (fix + bonusy).
" Pracujeme v mladém, perspektivním kolektivu.
" Máme k dispozici podporu zkušených kolegů v ČR i USA, ochotných vždy pomoci.
" Možnost osobního růstu – získání profesních a odborných zkušeností.
STRONG HAND EUROPE s.r.o.
Pražská 410/11
674 01 Třebíč
IČO: 01933965
Datová schránka: 7g5xf4z
Další informace:
GPS: 49.2114,15.865687,
S-JTSK: -651705.31 -1152874.75,
RUIAN: 18734022
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.