- Plný úvazek
O nás
Společnost Rail clinic, jeden z největších mobilní servis nákladních vagonů ve střední a východní Evropě, hledá do svého pražského týmu posilu – asistentku s přesahem do personalistiky a nákupu.
Náplň práce:
- organizační a administrativní podpora personálního a nákupního oddělení
- vypisování inzerátů, pomoc s náborem nových zaměstnanců
- administrativní podpora správy firemního majetku
- evidence objednávek, zajištění informací a příprava podkladů pro tvorbu nabídek
- spolupráce s dodavateli, analýza a průzkum trhu, organizace cen a podmínek
- Vedení evidence a obchodní dokumentace.
- pomoc při chodu back office (objednávání kancelářských potřeb, občerstvení)
- péče o provoz kanceláře
- aktivní spolupráce s finančním oddělením, komunikace napříč společností
- vyřizování e-mailů, příprava reportů
Co od Vás očekáváme:
- znalost cizích jazyků (nejméně anglický jazyk, německý jazyk výhodou)
- organizační schopnosti
- samostatnost, svědomitost, pečlivost a ochota spolupracovat
- komunikační dovednosti
Co Vám můžeme nabídnout:
- nástup možný ihned
- stabilní zaměstnání
- možnost spolupráce na pracovní smlouvu nebo IČO
- 5 týdnů dovolené
- možnost kariérního růstu
- pozice je vhodná i pro absolventy