- Plný úvazek
O nás
Hledáme zkušeného a proaktivního koordinačního manažera, který se postará o efektivní organizaci denního provozu kanceláře. Pokud máte zkušenosti s facility managementem a správou vozového parku, a zároveň jste schopni pohotově komunikovat s dodavateli a řešit různorodé úkoly, tato pozice je právě pro vás!
Náplň práce:
- Dohled nad provozem recepce, správou zařízení, poštovní službou, kurýry a podpora manažerů (rezervace zasedacích místností, vybavení, občerstvení, schůzky apod.) ve spolupráci s recepční.
- Koordinaci obchodních cest v regionech střední a východní Evropy - rezervace, jednání, fakturace apod.
- Správa vozového parku - komunikace s leasing. společnostmi a příprava měsíčních reportů.
- Zpracování a řešení pronájmu, bezpečnosti, parkování, smlouvy a dalších souvisejících úkolů.
- Podílet se na organizaci firemních akcí
Požadavky:
- SŠ nebo VŠ vzdělání.
- Minimálně 3 roky praxe na stejné nebo náplní odpovídající pozici.
- Velmi dobrá angličtina, slovem i písmem.
- Profesionální znalost balíčku MS Office.
- Flexibilita, proaktivnost, multi-tasking.
- Reprezentativní, příjemné vystupování.
- Vysoká organizovanost a spolehlivost.
- Výborné komunikační a organizační dovednosti.
Odměna:
- Mzda dle zkušeností až 50.000,- Kč
- 26 dní dovolené
- 4 sick days
- Sleva na produkty společnosti
- Příspěvek na dopravu
- Zajímavá pracovní poziciev mezinárodním prostředí s přátelskou podporující atmosférou
- Možnost stát se součástí zavedené dynamické společnosti se silnou značkou na trhu
- Atraktivní pracoviště v Praze
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Kariérní růst
- Firemní akce
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Kafetérie
- Slevy na firemní zboží
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na volný čas
- Příspěvek na dopravu
- Přátelské prostředí
- Relax zóna
- Občerstvení na pracovišti



