- 80 000 – 110 000 Kč
- Plný úvazek

Pro menší obchodní společnost sídlící v Praze – Uhříněvsi, hledáme Obchodního asistenta/-ku s AJ, který/á bude zodpovědný/á za komunikaci s našimi zahraničními partnery a zajištění objednávek. Požadujeme dobrou znalost anglického jazyka, zkušenosti v oblasti obchodu a objednávek vítány.
CO BUDE VAŠÍM ÚKOLEM:
kontakt se zahraničními obchodními partnery
fakturace, kontrola závazků a pohledávek
objednávání zboží a náhradních dílů, zajištění dopravy
příprava smluv, zakládání úředních listin, certifikátů
zjišťování technických specifikací produktů
vedení pokladny a skladu
organizace a příprava jednání se zahraničními partnery
příprava podkladů pro činnost jednatele společnosti
NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT?
práci v zavedené perspektivní společnosti s přátelským kolektivem
zajímavou a zodpovědnou práci s možností uplatnit své myšlenky a nápady
vysokou míru samostatnosti
firemní benefity – stravenky, karta MultiSport, služební telefon, sickday
JAK SI VÁS PŘEDSTAVUJEME?
SŠ vzdělání
aktivní znalost AJ
uživatelská znalost PC
velmi dobré komunikativní schopnosti, cílevědomost, iniciativu
flexibilitu, pečlivost, samostatnost
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?