- Plný úvazek
Pro menší obchodní společnost sídlící v Praze – Uhříněvsi, hledáme Obchodního asistenta/-ku s AJ, který/á bude zodpovědný/á za komunikaci s našimi zahraničními partnery a zajištění objednávek. Požadujeme dobrou znalost anglického jazyka, zkušenosti v oblasti obchodu a objednávek vítány.
CO BUDE VAŠÍM ÚKOLEM:
kontakt se zahraničními obchodními partnery
fakturace, kontrola závazků a pohledávek
objednávání zboží a náhradních dílů, zajištění dopravy
příprava smluv, zakládání úředních listin, certifikátů
zjišťování technických specifikací produktů
vedení pokladny a skladu
organizace a příprava jednání se zahraničními partnery
příprava podkladů pro činnost jednatele společnosti
NA CO SE MŮŽETE TĚŠIT?
práci v zavedené perspektivní společnosti s přátelským kolektivem
zajímavou a zodpovědnou práci s možností uplatnit své myšlenky a nápady
vysokou míru samostatnosti
firemní benefity – stravenky, karta MultiSport, služební telefon, sickday
JAK SI VÁS PŘEDSTAVUJEME?
SŠ vzdělání
aktivní znalost AJ
uživatelská znalost PC
velmi dobré komunikativní schopnosti, cílevědomost, iniciativu
flexibilitu, pečlivost, samostatnost