- 42 500 – 72 500 Kč
- Plný úvazek

Nabízíme služby v oblasti komerční bezpečnosti. Zajišťujeme převážně ostrahu obchodních center a prodejen velkého a malého retailu, ale své služby poskytujeme i klientům z oblasti kancelářských budov nebo průmyslových podniků. Stále rozšiřujeme náš pracovní tým zejména na střežených objektech. Přidejte se k nám.
Jste pozitivní člověk, kterého baví nejenom administrativa, ale s radostí komunikuje s lidmi? Chcete pracovat v kolektivu prima lidí v kanceláři v centru Prahy? Pokud ano, tak hledáme právě Vás!
Nabízíme služby v oblasti komerční bezpečnosti. Zajišťujeme převážně ostrahu obchodních center a prodejen velkého a malého retailu, ale své služby poskytujeme i klientům z oblasti kancelářských budov nebo průmyslových podniků. Stále rozšiřujeme náš pracovní tým zejména na střežených objektech. Přidejte se k nám.
Administrativa
• Zajištění plynulého chodu recepce
• Aktivní podpora kolegů
• Komunikace s klienty (osobní, e-mailem, telefonicky)
• Péče o klienty (uvítání, ohlášení, nabídnutí občerstvení)
• Vyřizování pošty přijaté i odesílané
• Archivace a evidence dokumentace
• Objednávání občerstvení a kancelářských potřeb
Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
• Znalost ČJ (slovem i písmem) na úrovni rodilého mluvčího
• Reprezentativní vzhled a vystupování
• Pokročilou znalost MS Office
• Ochotu učit se novým věcem
• Budete mít výhodu pokud ovládáte multitasking 😊
• Výhodou znalost AJ
Práci na HPP
• Mladý, přátelský kolektiv
• Občerstvení na pracovišti
• Firemní benefity (notebook, stravenkový paušál, teambuildingy)
• Pracovní doba PO-PÁ 9:00 – 17:00 (PÁ do 16:00)
nástup 1.9.2025

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.