- Plný úvazek

Nabízíme služby v oblasti komerční bezpečnosti. Zajišťujeme převážně ostrahu obchodních center a prodejen velkého a malého retailu, ale své služby poskytujeme i klientům z oblasti kancelářských budov nebo průmyslových podniků. Stále rozšiřujeme náš pracovní tým zejména na střežených objektech. Přidejte se k nám.
Jste pozitivní člověk, kterého baví nejenom administrativa, ale s radostí komunikuje s lidmi? Chcete pracovat v kolektivu prima lidí v kanceláři v centru Prahy? Pokud ano, tak hledáme právě Vás!
Nabízíme služby v oblasti komerční bezpečnosti. Zajišťujeme převážně ostrahu obchodních center a prodejen velkého a malého retailu, ale své služby poskytujeme i klientům z oblasti kancelářských budov nebo průmyslových podniků. Stále rozšiřujeme náš pracovní tým zejména na střežených objektech. Přidejte se k nám.
Administrativa
• Zajištění plynulého chodu recepce
• Aktivní podpora kolegů
• Komunikace s klienty (osobní, e-mailem, telefonicky)
• Péče o klienty (uvítání, ohlášení, nabídnutí občerstvení)
• Vyřizování pošty přijaté i odesílané
• Archivace a evidence dokumentace
• Objednávání občerstvení a kancelářských potřeb
Velmi dobré komunikační a organizační schopnosti
• Znalost ČJ (slovem i písmem) na úrovni rodilého mluvčího
• Reprezentativní vzhled a vystupování
• Pokročilou znalost MS Office
• Ochotu učit se novým věcem
• Budete mít výhodu pokud ovládáte multitasking 😊
• Výhodou znalost AJ
Práci na HPP
• Mladý, přátelský kolektiv
• Občerstvení na pracovišti
• Firemní benefity (notebook, stravenkový paušál, teambuildingy)
• Pracovní doba PO-PÁ 9:00 – 17:00 (PÁ do 16:00)
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.