- Plný úvazek

Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Zakládáme na poctivosti a férovosti, proto u nás zákazníci najdou kvalitní výrobky i služby. A totéž platí pro naše zaměstnance.
PRACUJTE TAM, KDE si vážíme samostatnosti při práci a rozhodování.
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Jsme hrdí na to, co děláme. Zákazníkům nabízíme kvalitní zboží a vstřícnou obsluhu. Svým zaměstnancům jistotu a budoucnost. Vytváříme takové prostředí, aby se u nás dobře nakupovalo i pracovalo. Odlišují nás vlastní výroby jako řeznictví, pekařství a restaurace, ale pozadu není ani šíře našeho sortimentu, tím jsme jedineční.
Hodil by se nám Ředitel nebo ředitelka sortimentního managementu se silným zaměřením na sortiment nonfoodu. V této pozici budete mít zodpovědnost za oddělení importu a veškerý sortiment kategorií nonfood tj. více než 30 tisíc položek, které generují miliardové obraty. Napřímo povedete 6 sortimentních manažerů, vedoucího oddělení importu a kolegyni, která má na starosti koordinaci aktivit sortimentního managementu, v týmu je dalších 26 kolegů a kolegyň.
Co Vás čeká?
Tvorba sortimentní strategie, vaše rozhodnutí povedou k vývoji strategie společnosti, která bere v úvahu změny v sortimentu a potřeby zákazníků, přitom respektuje trendy na trhu a inovace.
Projektování sortimentu, je potřeba dobře analyzovat a řídit projektové aktivity spojené s sortimentem, jako je například vytváření konceptů produktů, formulace cenových strategií.
Spolupráce napříč Globusem nejen s marketingovým oddělením, ale i dalšími odděleními v rámci společnosti (kvalita, podpora prodeje, controlling apod.).
Rozvoj a řízení týmu: nedílná součást vaší role bude rozvíjet a řídit tým specialistů na sortiment, efektivně jej řídit a patřičně motivovat k dosahování výsledků a plnění cílů.
Finanční plánování a řízení, očekáváme, že budete řídit finanční aspekty spojené se sortimentem, včetně plánování rozpočtu a sledování výkonnosti produktů.
Co očekáváme my?
- Zkušeností v oblasti sortimentního managementu, ideálně v nonfood kategoriích
- Silné analytické schopnosti a schopnost pracovat s daty
- Vynikající komunikační a organizační schopnosti
- Schopnost spolupracovat s týmem a vedením
- Zkušenost s vedením týmů
Férová mzda a řada dalších výhod
- smlouva na dobu neurčitou
- zvýhodněné volání i pro členy rodiny
- před Vánoci 13. mzda
- po 3 letech 25 dní dovolené
- stravenky ve výši 109,-
- celoroční 10% zaměstnanecká sleva
- příspěvek na penzijní pojištění
- možnost Home Office
Fajn, že jste dočetli až sem. Teď už jen zbývá poslat nám svůj životopis.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?