- 38 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Zakládáme na poctivosti a férovosti, proto u nás zákazníci najdou kvalitní výrobky i služby. A totéž platí pro naše zaměstnance.
PRACUJTE TAM, KDE si vážíme samostatnosti při práci a rozhodování.
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Jsme hrdí na to, co děláme. Zákazníkům nabízíme kvalitní zboží a vstřícnou obsluhu. Svým zaměstnancům jistotu a budoucnost. Vytváříme takové prostředí, aby se u nás dobře nakupovalo i pracovalo. Odlišují nás vlastní výroby jako řeznictví, pekařství a restaurace, ale pozadu není ani šíře našeho sortimentu, tím jsme jedineční.
Hodil by se nám Ředitel nebo ředitelka sortimentního managementu se silným zaměřením na sortiment nonfoodu. V této pozici budete mít zodpovědnost za oddělení importu a veškerý sortiment kategorií nonfood tj. více než 30 tisíc položek, které generují miliardové obraty. Napřímo povedete 6 sortimentních manažerů, vedoucího oddělení importu a kolegyni, která má na starosti koordinaci aktivit sortimentního managementu, v týmu je dalších 26 kolegů a kolegyň.
Co Vás čeká?
Tvorba sortimentní strategie, vaše rozhodnutí povedou k vývoji strategie společnosti, která bere v úvahu změny v sortimentu a potřeby zákazníků, přitom respektuje trendy na trhu a inovace.
Projektování sortimentu, je potřeba dobře analyzovat a řídit projektové aktivity spojené s sortimentem, jako je například vytváření konceptů produktů, formulace cenových strategií.
Spolupráce napříč Globusem nejen s marketingovým oddělením, ale i dalšími odděleními v rámci společnosti (kvalita, podpora prodeje, controlling apod.).
Rozvoj a řízení týmu: nedílná součást vaší role bude rozvíjet a řídit tým specialistů na sortiment, efektivně jej řídit a patřičně motivovat k dosahování výsledků a plnění cílů.
Finanční plánování a řízení, očekáváme, že budete řídit finanční aspekty spojené se sortimentem, včetně plánování rozpočtu a sledování výkonnosti produktů.
Co očekáváme my?
- Zkušeností v oblasti sortimentního managementu, ideálně v nonfood kategoriích
- Silné analytické schopnosti a schopnost pracovat s daty
- Vynikající komunikační a organizační schopnosti
- Schopnost spolupracovat s týmem a vedením
- Zkušenost s vedením týmů
Férová mzda a řada dalších výhod
- smlouva na dobu neurčitou
- zvýhodněné volání i pro členy rodiny
- před Vánoci 13. mzda
- po 3 letech 25 dní dovolené
- stravenky ve výši 109,-
- celoroční 10% zaměstnanecká sleva
- příspěvek na penzijní pojištění
- možnost Home Office
Fajn, že jste dočetli až sem. Teď už jen zbývá poslat nám svůj životopis.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.