- 34 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek

Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Zakládáme na poctivosti a férovosti, proto u nás zákazníci najdou kvalitní výrobky i služby. A totéž platí pro naše zaměstnance.
UMÍTE SE POSTAVIT K PRÁCI ČELEM?
Pokud ano, máme pro vás volnou Globus židli na pozici vedoucího oddělení do pekárny. Jste naším člověkem, jestliže rádi pracujete s lidmi a poradíte si s organizací a plánováním výroby a prodeje našeho pekařství v hypermarketu Globus.
PROČ U NÁS
Budete mít kontrolu nad plněním obchodních cílů, ale také nad desítkou zaměstnanců, které je třeba motivovat. K odpovídající mzdě a řadě bonusů vám poskytneme velkou míru samostatnosti a odpovědnosti. Z pozice vedoucího oddělení se můžete podílet na dobrém jménu naší pekárny a kavárny.
CO VÁS JAKO VEDOUCÍHO PEKAŘSTVÍ ČEKÁ
Práce v moderní pekárně, kde pekařinu děláme opravdově, tak jak se má. Náš chléb obsahuje čtyři ingredience mouku, vodu, žitný kvas a sůl.
A co vás čeká pracovně? Vedení personálu, který sčítá 50 pekařů, cukrářů a prodavačů, plánování směn, každodenní kontrola kvality výrobků, objednávání zboží, dohled nad výrobou (pekárna, cukrárna), zkrátka vše co, čeká každého manažera "v bílém" včetně komunikace s technology a kolegy z koordinace.
Co od vás čekáme my?
Že jste mistr svého řemesla, vedoucí pekařství má na starosti výrobu pekařského a cukrářského sortimentu a také jeho prodej. Z pravidla má k sobě vedoucí týmů, zodpovědné za prodej a výrobu. Součástí pekařství je i Café Globus.
Spolehnout se můžete na…
● Férovou mzdu
● Smlouvu na dobu neurčitou
● Mzdu, která vám přistane na účtu vždy 11. den v měsíci
● Před Vánoci 13. mzdu, která v tomto období přichází nejvíc vhod
● Po třech letech 25 dní na zasloužený odpočinek
● Příspěvek na penzijní připojištění 6000,- Kč ročně
● Příplatky za víkendy nad rámec zákona
● Stravenky v hodnotě 109,- Kč
● Zaměstnaneckou slevu 10 % na celý nákup
● Čisté a velké zázemí
● Možnost zvýhodněného volání a datové tarify
● Partnerskou slevu v síti lékáren Dr. Max
Chcete vést oddělení u nás?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.