- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Zakládáme na poctivosti a férovosti, proto u nás zákazníci najdou kvalitní výrobky i služby. A totéž platí pro naše zaměstnance.
PRACUJTE TAM, KDE si vážíme samostatnosti při práci a rozhodování.
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Jsme hrdí na to, co děláme. Zákazníkům nabízíme kvalitní zboží a vstřícnou obsluhu. Svým zaměstnancům jistotu a budoucnost. Vytváříme takové prostředí, aby se u nás dobře nakupovalo i pracovalo.
Hodil by se nám
Sortimentní manager (nákupčí) junior, by měl být zdatný v excelu, mít analytické myšlení a měl by umět psát i hovořit anglicky nebo německy kvůli komunikaci s dodavatelem (většinou písemnou formou. Přednostně budeme preferovat uchazeče, kteří mají zkušenosti z oblasti nákupu v maloobchodním řetězci.
Hlavním posláním pozice sortimentního manažera juniora je plnění ekonomických ukazatelů, starat se se o vývoj sortimentu dle strategie společnosti, včetně akčních nabídek, cenové strategie a prezentace sortimentu.
Co Vás čeká
Vaše hlavní pracovní náplň bude přispívat ke zvyšování zisku společnosti. Budete se podílet na výběru sortimentu, společně se sortimentním manažerem vytvářet akce a komunikovat s dodavateli. Budete také úzce spolupracovat s hypermarkety v otázkách prezentace zboží, zalistování a podobně. V neposlední řadě budete sledovat ekonomické výsledky svěřené kategorie a navrhovat opatření do budoucna a revidovat odběratelsko-dodavatelské vztahy, zodpovědnost za přípravu a správu podkladů pro vedení ročních pohovorů. Bude také důležité sledovat trendy ve vašem sortimentu a také konkurenci.
Férová mzda a řada dalších benefitů
- smlouva na dobu neurčitou
- před Vánoci 13. mzda
- po 3 letech 25 dní dovolené
- příspěvek na penzijní pojištění 6.000,-/ročně
- příspěvek na stravování 100,- / den
- celoroční 15 % zaměstnanecká sleva
- možnost home office
- stabilizační kvartální odměna až 4 %
Fajn, že jste dočetli až sem. Teď už jen zbývá poslat nám svůj životopis.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?