- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Zakládáme na poctivosti a férovosti, proto u nás zákazníci najdou kvalitní výrobky i služby. A totéž platí pro naše zaměstnance.
PRACUJTE TAM, KDE máte jistotu a budoucnost.
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Jsme hrdí na to, co děláme. Zákazníkům nabízíme kvalitní zboží a vstřícnou obsluhu. Svým zaměstnancům jistotu a budoucnost. Vytváříme takové prostředí, aby se u nás dobře nakupovalo i pracovalo.
Hodil by se nám
Pečlivý a zodpovědný asistent/ka našeho nákupu do oddělení nákupu minimálně se SŠ vzděláním, schopný profesionálně a příjemně vystupovat vůči dodavatelům a ostatním kolegům napříč odděleními společnosti, ale i hypermarketů Globus. Hledáme týmového hráče, který je zároveň schopen jednat samostatně.
Co je důležité, tak to je vaše základní znalost MS Office, základní znalost anglického jazyka, důslednost a analytické myšlení, organizační schopnosti, schopnost rychle porozumět procesům a flexibilita.
Co vás čeká
Zpracování logistických a kmenových dat do systému u výrobků a dodavatelů, práce v Excelu a práce s interními programy. Dále komunikace s dodavateli, zpracování různých přehledů a reportů, spolupráce/komunikace s ostatními odděleními včetně hypermarketů a logistického centra, příprava podkladů pro jednání s dodavateli, vyhodnocení aktivit.
V současné době obsazujeme asistentskou pozici do oddělení:
Nonfood - dekorace
Zdravý svět
Férová mzda a řada dalších výhod
- smlouva na dobu neurčitou
- příspěvek na penzijní pojištění 6.000,-/ročně
- příspěvek na stravování 100,- / den
- celoroční 15 % zaměstnanecká sleva
- po 3 letech 25 dní dovolené
- 13. mzda před Vánoci
- zvýhodněné volání i pro členy rodiny
- možnost občasného home office
- stabilizační kvartální odměna až 4 %
Fajn, že jste dočetli až sem, teď už jen zbývá poslat nám svůj životopis.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.