- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Němčina je Váš silný jazyk a hledáte uplatnění na poli obchodu? Máte v sobě obchodního ducha a získat si nového klienta je pro Vás brnkačka? Pak jste na správném inzerátu! Do naší výrobní společnosti přijmeme Obchodního zástupce, který má chuť navazovat nové obchodní kontrakty se zákazníky z Rakouska, Německa, ale i Švýcarska.
* organizování a realizace obchodních jednání s německy mluvícími zákazníky
* akvizice nových zákazníků a obchodních partnerů
* poskytování odborného poradenství partnerům a klientům
* zpracovávání nabídek, objednávek a práce s informačními systémy
* SŠ/VŠ vzdělání ideálně obchodního, stavebního nebo jazykového zaměření
* komunikativní znalost německého jazyka na velmi dobré úrovni
* ŘP. sk. B
* roční bonusy v rámci 13. mzdy
* měsíční obrátková prémie ke mzdě (obchodní provize bez stropu)
* roční příspěvek ve výši 12.000 Kč, který lze rozdělit na životní/penzijní připojištění nebo na benefitní kartu
* pružná pracovní doba (dle domluvy)
* homeoffice (dle domluvy)
* dotované stravování, služební telefon, vzdělávací kurzy a další
Další informace
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Tato nabídka je vhodná pro: Obchodníky, Obchodní zástupce, Prodejce, Pracovníky zákaznického servisu, Customer care representative nebo Customer Care Coordinator
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.