- 41 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Zakládáme na poctivosti a férovosti, proto u nás zákazníci najdou kvalitní výrobky i služby. A totéž platí pro naše zaměstnance.
PRACUJTE TAM, KDE máte jistotu a budoucnost.
Jsme Globus, rodinná firma založená už v roce 1828. Jsme hrdí na to, co děláme. Zákazníkům nabízíme kvalitní zboží a vstřícnou obsluhu. Svým zaměstnancům jistotu a budoucnost. Vytváříme takové prostředí, aby se u nás dobře nakupovalo i pracovalo.
Hledáme nového kolegu, který bude zodpovědný za optimální nastavení EDI, bezproblémový chod k tomu určených systémů a vedení agendy spojené s elektronickou komunikaci včetně problematiky Vendor Management Inventory (VMI). Pozice je vhodná i pro studenty, kteří po zapracování mohou docházet do kanceláře alespoň 2x týdně.
Co vás čeká?
- stanete se klíčovým uživatelem systémů spojených s EDI
- budete partnemem pro dodavatele a kontaktní osoba pro providery
- odstraňování a řešení překážek v elektronické komunikace
- pravidelný monitoring výměny zpráv, chodu systému, řešení výpadků.
- správa evidence spojená s EDI komunikací, zejména udržování aktuálnosti interních databází.
- další rozvoj EDI v prostředí Globusu
Profil vhodného uchazeče
- komunikativní znalost anglického nebo německého jazyka.
- znalost programů MS Office.
- pečlivost a smysl pro pořádek.
Nabízíme
- smlouva na dobu neurčitou
- zvýhodněné volání i pro členy rodiny
- před Vánoci 13. mzda
- po 3 letech 25 dní dovolené
- stravenky
- celoroční 10% zaměstnanecká sleva
- příspěvek na penzijní pojištění
- flexibilní začátek a konec pracovní doby
- možnost čerpání home office
Fajn, že jste dočetli až sem. Teď už jen zbývá poslat nám svůj životopis.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?