Charakteristika vykonávané činnosti:
- poskytování přímé péče klientkám/klientům azylových domů a noclehárny (hledání bydlení, zaměstnání, pomoc s péčí o děti a s hospodařením domácnosti, tvorba plánů domácích aktivit, apod.),
- vedení evidence, psaní záznamů, řešení úhrad a vedení pokladny,
- pravidelná činnost v týmu na poradách, supervizích a prezentačních akcích organizace,
- zodpovědnost za chod zařízení, vybavení, provádění kontrol budovy, evidence stavu energií, úklid a údržba budovy
Místo výkonu práce: Služby prevence města Mělníka (Na Malém Spořilově 819, Dukelská 2668)
Platové zařazení a platové podmínky: 4. platová třída, osobní příplatek a zvláštní příplatek – dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády
č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných službách
a správě, ve znění pozdějších předpisů
Pracovní poměr: na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou
Pracovní doba: směnný provoz, 37,5 hod/týden
(12 hodinová pracovní doba 7:00 – 19:00, 19:00 – 7:00)
Předpokládaný termín nástupu: dle dohody
Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru:
- státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky,
- dosažení věku 18 let,
- způsobilost k právním úkonům,
- bezúhonnost,
Požadavky:
- vzdělání (SŠ, SOU) v oblasti sociální práce nebo příbuzných oborů dle zákona č. 108/2006 Sb., případně ZŠ a úspěšné absolvování kurzu Pracovník v sociálních službách či ochota si jej doplnit
- kreativita, samostatnost a spolehlivost
- dobré komunikační, organizační a prezentační schopnosti
- vysoké pracovní nasazení a odolnost vůči stresu
- prokazatelný zájem o danou problematiku včetně znalosti daných oblastí
- uživatelskou znalost práce na PC (Word, Excel, internet, e-mail atd.)
- ochotu stále se učit a pracovat na vlastním rozvoji
Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
jméno, příjmení a titul uchazeče – datum a místo narození – státní příslušnost – místo trvalého pobytu – číslo občanského průkazu – datum a podpis uchazeče
K přihlášce uchazeč připojí tyto doklady:
- životopis, ve kterém jsou uvedeny údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech,
- ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání,
Lhůta pro podání přihlášky: do 15.09.2021 – 10:00 h
Způsob podání přihlášky:
obálku označenou „Výběrové řízení na pracovní místo pracovnice/ník v sociálních službách org. složky SPMM – NEOTVÍRAT“ zaslat na adresu: Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník, nebo předat osobně na podatelnu městského úřadu.
Případné informace k dispozici na telefonním čísle zobrazit tel. číslo
Zpracování a uchování přihlášky s doklady
Přihláška a požadované doklady k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697.