- 27 690 – 43 180 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Místo výkonu práce
Služby prevence města Mělníka (Na Malém Spořilově 819, Dukelská 2668)
Platové zařazení a platové podmínky 4. platová třída, osobní příplatek, zvláštní příplatek, příplatky za směnnost -dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů, nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách
a správě, ve znění pozdějších předpisů, a nařízení vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací
ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů
Pracovní poměr na dobu určitou s možností prodloužení na dobu neurčitou
Pracovní doba směnný provoz, 37,5 hod/týden
(12 hodinová pracovní doba 7:00 – 19:00, 19:00 – 7:00)
Předpokládaný termín nástupu dle dohody
Zákonné předpoklady pro vznik pracovního poměru
státní občan ČR, popř. fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v ČR trvalý pobyt dle § 65 a násl. zákona č. 326/1999 Sb., o pobytu cizinců na území České republiky, dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost
Výhodou
úspěšné absolvování kurzu pro pracovníky v sociálních službách či ochota si jej doplnit
Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti
jméno, příjmení a titul uchazeče – datum a místo narození – státní příslušnost – místo trvalého pobytu – číslo občanského průkazu – datum a podpis uchazeče
Lhůta pro podání přihlášky do 30. 9. 2022 – 10:00 h
Způsob podání přihlášky
obálku označenou „Výběrové řízení na pracovní místo pracovnice/ník v sociálních službách organizační složky SPMM – NEOTVÍRAT“ zaslat na adresu: Městský úřad Mělník, nám. Míru 51, 276 01 Mělník, nebo předat osobně na podatelnu městského úřadu.
Případné informace k dispozici na telefonním čísle zobrazit tel. číslo .
Zpracování a uchování přihlášky s doklady
Přihláška a požadované doklady k výběrovému řízení budou zpracovány a uchovávány v souladu s NAŘÍZENÍM EVROPSKÉHO PARLAMENTU A RADY (EU) 2016/697.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?