- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro rodiče
Stručný popis pracovní pozice:
" řízení činností a procesů organizační složky Města Štětí – Štětských komunálních služeb (ŠKS) – v souladu s jejím stanoveným účelem a předmětem činnosti specifikovaným v platné Zřizovací listině;
" organizační a personální zabezpečení, vedení lidí a kontrola odváděné práce dle jednotlivých činností a středisek (zejm. výsadba a péče o veřejnou zeleň a květinovou výzdobu; údržba a rozvoj městského mobiliáře vč. kašen a autobusových zastávek; správa, údržba a dílčí opravy místních komunikací, chodníků a parkovišť včetně zimního úklidu; správa městského koupaliště, přístaviště, dětského dopravního hřiště, stadionu a dětských hřišť a dalších sportovišť ve městě i jeho místních částech; údržba polních a lesních cest; provozování veřejných WC; správa a údržba hřbitovů; úklid veřejného prostranství, odpadkových košů, popelnicových stání a likvidace černých skládek; správa a modernizace veřejného osvětlení; součinnost při zajišťování kulturních, společenských, sportovních a osvětových akcí včetně dopravy požadovaného vybavení a provozu nafukovacích atrakcí);
" péče o svěřený majetek včetně vozového parku a dalšího technického a materiálního vybavení;
" koordinace a administrace pracovníků veřejné služby, veřejně prospěšných prací, obecně prospěšných prací apod., jakož i metodická podpora při obnovování pracovních návyků osob dlouhodobě nezaměstnaných či ohrožených sociálním vyloučením;
" součinnost při řešení mimořádných situací, živelných pohrom a krizových stavů;
" plnění dalších úkolů souvisejících se správou a údržbou městského majetku v součinnosti s Městským úřadem Štětí, příspěvkovými organizacemi města a jeho dalšími organizačními útvary;
" příprava, sestavení a úpravy rozpočtu organizační složky, vyřizování objednávek, uzavírání obchodních smluv a zajištění výběrových řízení v souladu se schváleným rozpočtem, platnými směrnicemi a principy péče řádného hospodáře dle zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, v platném znění.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Fyzická osoba, která:
" je státním občanem České republiky, případně fyzická osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt;
" dosáhla věku 18 let, je svéprávná, je bezúhonná;
" je zdravotně a tělesně způsobilá.
Požadavky na uchazeče:
" minimálně středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou (VŠ vzdělání výhodou);
" velmi dobré komunikační, organizační a manažerské dovednosti;
" praxe při řízení pracovních kolektivů;
" praxe ve veřejné správě výhodou;
" řidičský průkaz skupiny B – aktivní řidič / řidička (řidičský průkaz sk. C nebo T výhodou);
" časová flexibilita;
" administrativní dovednosti, pečlivost a znalost práce na PC.
Písemná přihláška musí obsahovat:
" jméno, příjmení uchazeče;
" datum a místo narození, státní příslušnost uchazeče;
" místo trvalého pobytu uchazeče;
" datum a podpis uchazeče;
" kontaktní spojení.
K přihlášce připojte tyto doklady:
" ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání;
" strukturovaný životopis, v němž uveďte údaje o dosavadních zaměstnáních
a o odborných znalostech a dovednostech;
" výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál nebo ověřená kopie);
" případně další doklady prokazující odborné znalosti a dovednosti;
" motivační dopis – vlastními slovy zformulovanou představu o fungování Štětských komunálních služeb včetně návrhů na jejich vylepšení, zefektivnění, vhodnější organizační uspořádání apod. (rozsah ideálně na 1 stranu A4).
Předpokládaný termín nástupu: 01.07.2024, následně dohodou
Platové zařazení: dle Nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců
ve veřejných službách a správě ve znění pozdějších předpisů – platová třída 10
Místo výkonu práce: Město Štětí
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Přihlášku s uvedenými doklady zasílejte do 14.06.2024 na adresu: Město Štětí, Mírové náměstí 163, 411 08 Štětí.
Obálku označte: "NEOTVÍR
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.