- 42 000 – 46 000 Kč
- Plný úvazek
Pracoviště: Úřad práce České republiky – Krajská pobočka v Příbrami, Kontaktní pracoviště Beroun, v Oddělení zprostředkování, evidence a PvN, poradenství a dalšího vzdělávání. Hlavní náplň činnosti:
Provádí UoZ celým projektem (průchod UoZ jednotlivými aktivitami), předvýběr UoZ před vstupem do projektu, zajištění vstupu do projektu, individuální posouzení situace a předpokladů UoZ, vytvoření individuálního projektového plánu, motivační pohovory, individuální a skupinové poradenství, komunikace se spolupracujícími subjekty (útvary NSD, obce a města, NNO), doprovod UoZ na výběrová řízení v individuálních případech, vyplácení doprovodných opatření, spolupráce s dalšími útvary ÚP ČR (např. monitoring zaměstnavatelů, statistiky, požadavky zaměstnavatelů, volná pracovní místa), spolupráce se zaměstnavateli před nástupem UoZ do zaměstnání (např. vzájemná komunikace při
zjišťování vstupních předpokladů či před absolvováním případné rekvalifikace nebo poradenské aktivity), příjem žádostí od zaměstnavatelů, příprava podkladů pro komise APZ, příprava dohod se zaměstnavateli (KA 6 a KA 7), administrace a výplata měsíčních příspěvků, provádění veřejnosprávních kontrol, příprava podkladů pro zprávu o realizace a žádost o platbu, administrace projektu na KoP ÚP ČR, párování vhodných UoZ na pracovní místa. Kvalifikační a další požadavky: ukončené vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu, výhodou: znalost agendy zprostředkování, dobrá uživatelská znalost MS Office (Word, Excel), práce s lidmi, komunikační dovednosti, odolnost vůči stresu, svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost. Pracovní podmínky: platové zařazení v 9. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, pružná pracovní doba – plný úvazek, předpokládaný nástup možný 15. listopadu 2022, pracovní poměr na dobu určitou, a to po dobu rodičovské dovolené, nejdéle však po dobu
realizace projektu „Podpora zaměstnanosti dlouhodobě evidovaných uchazečů o zaměstnání (PDU)“ s reg. č. CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_121/0010247, tj. do 31. prosince 2023. Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days), 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí, stravenky, příspěvky z fondu kulturních a sociálních potřeb, odměny k životním a pracovním výročím. V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete prosím elektronicky motivační dopis s uvedením
názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis, nejpozději do 18. října 2022 včetně na e-mailovou adresu e-mail přes nebo písemně na adresu: Úřad práce ČR Krajská pobočka v Příbrami, Kontaktní pracoviště Beroun, Okružní 333
266 01 Beroun. Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení. Kontakt: e-mailem.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.