- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Odborný/vrchní referent – poradce pro cílovou skupinu a zaměstnavatele v projektu „Podpora forem flexibilního zaměstnávání (FLEXI)“ v Oddělení poradenství a dalšího vzdělávání Kontaktního pracoviště Rokycany Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Plzni ID 50037370,
č. j. UPCR-2021/102906–78099810.
Hlavní náplň činnosti: zajišťuje vstupy účastníků do projektu., provádí účastníka celým projektem (průchod účastníka jednotlivými aktivitami). Individuálně posuzuje situaci a předpoklady účastníka. Vede Záznamy aktivit účastníků projektu. Realizuje motivační pohovory. Doprovází účastníka na výběrová řízení k zaměstnavateli. Vyplácí doprovodná opatření. Páruje vhodné účastníky na pracovní místa. Spolupracuje s dalšími útvary ÚP ČR (např. monitoring zaměstnavatelů, statistiky, požadavky zaměstnavatelů, volná pracovní místa). Spolupracuje se zaměstnavateli před nástupem účastníků do zaměstnání (např. vzájemná komunikace při zjišťování vstupních předpokladů či před absolvováním případné rekvalifikace nebo vzdělávací aktivity). Přijímá Žádosti od zaměstnavatelů a zpracovává podklady při administraci dotovaných pracovních míst. Zajišťuje přípravu Dohod se zaměstnavateli, administraci a výplaty měsíčních
příspěvků.
Požadujeme: ukončené min. střední vzdělání s maturiou nebo vyšší odborné vzdělání, svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost
Nabízíme: platové zařazení v 9. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební
místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě
do 21. října 2021, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních
služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR,
Krajská pobočka v Plzni, Kaplířova 7, 305 88 Plzeň, nebo osobně podané
na podatelnu organizačního útvaru služebního úřadu na výše uvedené adrese.
Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem
na elektronickou adresu organizačního útvaru služebního úřadu
e-mail přes nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové
schránky ID 6gyzph2. Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto oznámení uloženou v úvodu
textové části výběrového řízení.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh)
musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR-2021/102906–78099810.
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.