- 35 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Odborný/vrchní referent – poradce pro cílovou skupinu a zaměstnavatele v projektu „Podpora forem flexibilního zaměstnávání (FLEXI)“ v Oddělení poradenství a dalšího vzdělávání Kontaktního pracoviště Rokycany Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Plzni ID 50037370,
č. j. UPCR-2021/102906–78099810.
Hlavní náplň činnosti: zajišťuje vstupy účastníků do projektu., provádí účastníka celým projektem (průchod účastníka jednotlivými aktivitami). Individuálně posuzuje situaci a předpoklady účastníka. Vede Záznamy aktivit účastníků projektu. Realizuje motivační pohovory. Doprovází účastníka na výběrová řízení k zaměstnavateli. Vyplácí doprovodná opatření. Páruje vhodné účastníky na pracovní místa. Spolupracuje s dalšími útvary ÚP ČR (např. monitoring zaměstnavatelů, statistiky, požadavky zaměstnavatelů, volná pracovní místa). Spolupracuje se zaměstnavateli před nástupem účastníků do zaměstnání (např. vzájemná komunikace při zjišťování vstupních předpokladů či před absolvováním případné rekvalifikace nebo vzdělávací aktivity). Přijímá Žádosti od zaměstnavatelů a zpracovává podklady při administraci dotovaných pracovních míst. Zajišťuje přípravu Dohod se zaměstnavateli, administraci a výplaty měsíčních
příspěvků.
Požadujeme: ukončené min. střední vzdělání s maturiou nebo vyšší odborné vzdělání, svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost
Nabízíme: platové zařazení v 9. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební
místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě
do 21. října 2021, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních
služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR,
Krajská pobočka v Plzni, Kaplířova 7, 305 88 Plzeň, nebo osobně podané
na podatelnu organizačního útvaru služebního úřadu na výše uvedené adrese.
Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem
na elektronickou adresu organizačního útvaru služebního úřadu
e-mail přes nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové
schránky ID 6gyzph2. Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto oznámení uloženou v úvodu
textové části výběrového řízení.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh)
musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR-2021/102906–78099810.
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků. Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.