- 25 000 – 49 999 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Plné znění oznámení o vyhlášení výběrového řízení včetně potřebných formulářů pro podání přihlášky naleznete na https://portal.mpsv.cz/web/upcr-kariera pod příslušným místem pracoviště a Č. j. UPCR-2021/85566–78099810
Místo výkonu práce: KoP Rokycany, Svazu bojovníků za svobodu č.p. 68, Rokycany 1
Nápllň práce: zajištění odborné poradenské činnosti pro klienty projektu „Záruky pro mladé v
Plzeňském kraji“, reg. č. CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_004/0000006. Spolupráce na výběru
účastníků, včetně uzavírání Dohod o vstupu do projektu. Poskytování poradenství a
zprostředkování zaměstnání klientům. Vedení evidence účastníků, záznamů o
uskutečněných kontaktech a Odborných praxí. Komunikace se zástupci dodavatelů,
řešení provozních problémů týkajících se klientů. Zajištění administrace a vyplácení
finančních prostředků doprovodných opatření. Monitoring projektu a sběr podkladů pro
sledování naplňování monitorovacích indikátorů a cílů projektu.
Požadujeme: minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší
odborné vzdělání, zdravotní způsobilost, bezúhonnost
Nabízíme: služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 9. platové třídy. Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu
určitou, a to s trváním do 31. října 2022 (po dobu realizace projektu „Záruky pro mladé v Plzeňském kraji“ s reg. č. CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_004/0000006.
Posuzovány budou žádosti podané ve lhůtě do 10.9.2021, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Plzni, Kaplířova 7, 320 73 Plzeň, nebo osobně podané na podatelnu organizačního útvaru služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu organizačního útvaru služebního úřadu nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID: 6gyzph2. Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto oznámení uloženou v úvodu textové části výběrového řízení.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh)
musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod Č. j. UPCR-2021/85566–78099810.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?