- 30 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek
NÁPLŇ PRÁCE: Předvýběr před vstupem do projektu, zajištění vstupu do projektu, provádí účastníka celým projektem. Individuální posouzení situace a předpokladů účastníka. Vytvoření „Záznamu aktivity účastníka projektu“. Motivační pohovory, individuální a skupinové poradenství, poradenské programy. Možný doprovod účastníka na výběrová řízení k zaměstnavateli, spolupráce s dalšími útvary ÚP ČR (např. monitoring zaměstnavatelů, statistiky, požadavky zaměstnavatelů, volná pracovní místa), příjem žádostí od zaměstnavatelů a
zpracování podkladů pro administraci dotovaných pracovních míst. Příprava dohod se zaměstnavateli. Administrace a výplata měsíčních příspěvků. Vyplácení doprovodných opatření.
Příprava podkladů pro zprávu o realizaci/žádost o platbu. Administrace projektu a zpracování reportů za KoP ÚP ČR.
POŽADAVKY: Střední s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné vzdělání. Splnění tohoto předpokladu se podle § 26 odst. 1 věta první zákona dokládá příslušnými listinami, tj. originálem nebo úředně ověřenou kopií dokladu o dosaženém vzdělání (maturitní vysvědčení nebo vysvědčení o absolutoriu a diplom absolventa vyšší odborné školy, př. vysokoškolský diplom). Při podání žádosti lze podle § 26 odst. 2 zákona doložit pouze písemné čestné prohlášení
o dosaženém vzdělání; uvedenou listinu lze v takovém případě doložit následně,
nejpozději před konáním pohovoru
NABÍZÍME: Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu
určitou, a to do 30. června 2023, po dobu realizace projektu „Podpora forem flexibilního zaměstnávání (FLEXI)“ s reg. č. CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_121/0017211. Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 1. květen 2022. Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 9. platové třídy.
KONTAKT: Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební
místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě
do 28. března 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních
služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR,
Krajská pobočka v Pardubicích, Boženy Vikové – Kunětické 2011, 530 02
Pardubice , nebo osobně podané na podatelnu organizačního útvaru služebního
úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s
uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu organizačního útvaru
služebního úřadu nebo prostřednictvím veřejné datové
sítě do datové schránky ID 4p2zpna. Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto
oznámení uloženou v úvodu textové části výběrového řízení.
Více informací na: https://www.uradprace.cz/web/cz/-/odborny-vrchni-referent-poradce-pro-cilovou-skupinu-a-zamestnavatele-v-projektu-flexi-kop-svitavy-28–03–2022

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.