- 35 000 – 70 000 Kč
- Plný úvazek
Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
Provádí UoZ celým projektem (průchod UoZ jednotlivými aktivitami), předvýběr UoZ před vstupem
do projektu, zajištění vstupu do projektu, individuální posouzení situace a předpokladů UoZ,
vytvoření individuálního projektového plánu, motivační pohovory, individuální a skupinové
poradenství, komunikace se spolupracujícími subjekty (útvary NSD, obce a města, NNO), doprovod
UoZ na výběrová řízení v individuálních případech, vyplácení doprovodných opatření, spolupráce s
dalšími útvary ÚP ČR (např. monitoring zaměstnavatelů, statistiky, požadavky zaměstnavatelů,
volná pracovní místa), spolupráce se zaměstnavateli před nástupem UoZ do zaměstnání (např.
vzájemná komunikace při zjišťování vstupních předpokladů či před absolvováním případné
rekvalifikace nebo poradenské aktivity), příjem žádostí od zaměstnavatelů, příprava podkladů pro
komise APZ, příprava dohod se zaměstnavateli (KA 6 a KA 7), administrace a výplata měsíčních
příspěvků, provádění veřejnosprávních kontrol, příprava podkladů pro zprávu o realizace a žádost o
platbu, administrace projektu na KoP ÚP ČR, párování vhodných UoZ na pracovní místa.
Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou a to
do 31. prosince 2023, po dobu realizace projektu „Podpora zaměstnanosti dlouhodobě
evidovaných uchazečů o zaměstnání (PDU)“ s reg. č. CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_121/0010247.
Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 15. března 2023.
Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin.
Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra
https://www.mvcr.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3–2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text.aspx.
Posuzovány budou žádosti1 o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo
žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 17. února 2023,
tj. v této lhůtě
• doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu
služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Příbrami, náměstí T. G. Masaryka 145,
261 01 Příbram 1,
• podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
• podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu
elektronické pošty služebního úřadu e-mail přes , nebo
• podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID k7rzpxf.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být
označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2023/13959–78099812“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou
mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení
Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem o státní službě může
zúčastnit žadatel, který:
, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo
občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru3
[§ 25
odst. 1 písm. a) zákona o státní službě],
o státní službě], tj. minimálně středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné
vzdělání
K žádosti dále žadatel přiloží:

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.