- Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro rodiče

Na služebním místě jsou vykonávány zejména následující činnosti:
Provádí UoZ celým projektem (průchod UoZ jednotlivými aktivitami), předvýběr UoZ před vstupem
do projektu, zajištění vstupu do projektu, individuální posouzení situace a předpokladů UoZ,
vytvoření individuálního projektového plánu, motivační pohovory, individuální a skupinové
poradenství, komunikace se spolupracujícími subjekty (útvary NSD, obce a města, NNO), doprovod
UoZ na výběrová řízení v individuálních případech, vyplácení doprovodných opatření, spolupráce s
dalšími útvary ÚP ČR (např. monitoring zaměstnavatelů, statistiky, požadavky zaměstnavatelů,
volná pracovní místa), spolupráce se zaměstnavateli před nástupem UoZ do zaměstnání (např.
vzájemná komunikace při zjišťování vstupních předpokladů či před absolvováním případné
rekvalifikace nebo poradenské aktivity), příjem žádostí od zaměstnavatelů, příprava podkladů pro
komise APZ, příprava dohod se zaměstnavateli (KA 6 a KA 7), administrace a výplata měsíčních
příspěvků, provádění veřejnosprávních kontrol, příprava podkladů pro zprávu o realizace a žádost o
platbu, administrace projektu na KoP ÚP ČR, párování vhodných UoZ na pracovní místa.
Služba na služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou a to
do 31. prosince 2023, po dobu realizace projektu „Podpora zaměstnanosti dlouhodobě
evidovaných uchazečů o zaměstnání (PDU)“ s reg. č. CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_121/0010247.
Předpokládaným dnem nástupu do služby na služebním místě je 15. března 2023.
Délka stanovené týdenní služební doby je 40 hodin.
Další údaje o podmínkách výkonu služby naleznete na internetové stránce Ministerstva vnitra
https://www.mvcr.cz/sluzba/soubor/ssp-c-3–2022-priloha-c-3b-podminky-vykonu-sluzby-text.aspx.
Posuzovány budou žádosti1 o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo
žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 17. února 2023,
tj. v této lhůtě
• doručené služebnímu orgánu prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu
služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Příbrami, náměstí T. G. Masaryka 145,
261 01 Příbram 1,
• podané osobně na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese,
• podané v elektronické podobě podepsané uznávaným elektronickým podpisem na adresu
elektronické pošty služebního úřadu e-mail přes , nebo
• podané v elektronické podobě prostřednictvím datové schránky ID k7rzpxf.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být
označena slovy: „Neotevírat“ a slovy „Výběrové řízení č.j. UPCR-2023/13959–78099812“.
V žádosti je žadatel povinen uvést ID datové schránky nebo elektronickou adresu, na kterou
mu budou doručovány písemnosti ve výběrovém řízení
Výběrového řízení na výše uvedené služební místo se v souladu se zákonem o státní službě může
zúčastnit žadatel, který:
, občanem jiného členského státu Evropské unie nebo
občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru3
[§ 25
odst. 1 písm. a) zákona o státní službě],
o státní službě], tj. minimálně středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou nebo vyšší odborné
vzdělání
K žádosti dále žadatel přiloží:
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.