- 30 000 – 60 000 Kč
- Zkrácený úvazek
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
International company, developing wide variety of projects in financial sphere is now ready to welcome skilled security specialist to our O365 team that is responsible for operations and standards defining on Office 365 a Azure AD solutions.
Our division’s main activity is the protection and proper handling of company and personal information.
As member of our team, you will provide procedures and make decisions for 5 countries. You will be the one with the deepest knowledge of Cloud security solution to straighten the whole O365 Department.
Our team consists of 7 highly qualified professionals. We believe that our cooperation will enrich each other. You will cooperate not only with our internal team but also with O365 administrators over the whole our operations around the globe.
Typical Workload:
You’ll be responsible for the IT Security in Office 365 SaaS environment. Your task will be to define and to organize the implementation of IT security policies and standards in Cloud and OnPrem Microsoft systems such as O365, DLP/ATP, Azure AD, On-premise AD, ADFS, Access Tiering, MDM, IDM and on End-User Antivirus solution. Your mission also will be to manage and further develop Identity Management system on HC Group level.
The ideal candidate would have experience with O365 platform security aspects. If you have experience working in a proactive and dynamic team environment, that would be ideal!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?