- 30 000 – 33 400 Kč
- Plný úvazek
Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán, příslušný podle § 10 odst.
1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě (dále jen „zákon“), vyhlašuje výběrové řízení
na služební místo: odborný / vrchní referent – poradce pro CS a zaměstnavatele projektu
„Podpora zaměstnanosti dlouhodobě evidovaných uchazečů o zaměstnání (PDU)“ s
reg. č. CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_121/0010247 v Oddělení zprostředkování Kontaktního
pracoviště Cheb Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Karlových Varech, ID 50037317,
v oborech služby: „Zaměstnanost“ a „Nepojistné sociální dávkové systémy“.
Místem výkonu služby je Cheb.
Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou,
a to do 31. prosinec 2022, po dobu projektu „Podpora zaměstnanosti dlouhodobě evidovaných
uchazečů o zaměstnání (PDU)“ s reg. č. CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_121/0010247. Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 1. dubna 2022. Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 9. platové třídy.
Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě:
Zajišťuje vstupy účastníků do projektu. Provádí účastníka celým projektem (průchod účastníka
jednotlivými aktivitami). Individuálně posuzuje situaci a předpoklady účastníka. Vede Záznamy
aktivit účastníků projektu. Realizuje motivační pohovory. Doprovází účastníka na výběrová
řízení k zaměstnavateli. Vyplácí doprovodná opatření. Páruje vhodné účastníky na pracovní
místa. Spolupracuje s dalšími útvary ÚP ČR (např. monitoring zaměstnavatelů, statistiky,
požadavky zaměstnavatelů, volná pracovní místa). Spolupracuje se zaměstnavateli před
nástupem účastníků do zaměstnání (např. vzájemná komunikace při zjišťování vstupních
předpokladů či před absolvováním případné rekvalifikace nebo vzdělávací aktivity). Přijímá
žádosti od zaměstnavatelů a zpracovává podklady při administraci dotovaných pracovních
míst. Zajišťuje přípravu Dohod se zaměstnavateli, administraci a výplaty měsíčních příspěvků.
Další úkoly v rámci Vašeho služebního zařazení plníte dle pokynů přímých nadřízených. Ve
své činnosti se řídíte organizačním a pracovním řádem služebního úřadu, obecně závaznými
právními předpisy, vnitřními řídícími akty a služebními předpisy, plníte další obecné úkoly z
nich vyplývající a řádně hospodaříte se svěřenými prostředky.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo
žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 3. března 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Karlových Varech, Závodní 385/98, 360 01 Karlovy Vary, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID xgmzpcw. Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto oznámení uloženou v úvodu textové části výběrového řízení.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být
označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR-2022/15418–78099805“.
Bližší informace (zejména kvalifikační požadavky) získáte na stránkách:
https://www.uradprace.cz/web/cz/-/odborny-vrchni-referent-poradce-pro-cs-a-zamestnavatele-projektu-pdu-kop-cheb-03–03–2022

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.