- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
- Vhodné také pro absolventy
Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán, příslušný podle § 10 odst.
1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě (dále jen „zákon“), vyhlašuje výběrové řízení
na služební místo: odborný / vrchní referent – poradce pro CS a zaměstnavatele projektu
„Podpora zaměstnanosti dlouhodobě evidovaných uchazečů o zaměstnání (PDU)“ s
reg. č. CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_121/0010247 v Oddělení zprostředkování Kontaktního
pracoviště Cheb Krajské pobočky Úřadu práce ČR v Karlových Varech, ID 50037317,
v oborech služby: „Zaměstnanost“ a „Nepojistné sociální dávkové systémy“.
Místem výkonu služby je Cheb.
Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou,
a to do 31. prosinec 2022, po dobu projektu „Podpora zaměstnanosti dlouhodobě evidovaných
uchazečů o zaměstnání (PDU)“ s reg. č. CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_121/0010247. Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je 1. dubna 2022. Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 9. platové třídy.
Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě:
Zajišťuje vstupy účastníků do projektu. Provádí účastníka celým projektem (průchod účastníka
jednotlivými aktivitami). Individuálně posuzuje situaci a předpoklady účastníka. Vede Záznamy
aktivit účastníků projektu. Realizuje motivační pohovory. Doprovází účastníka na výběrová
řízení k zaměstnavateli. Vyplácí doprovodná opatření. Páruje vhodné účastníky na pracovní
místa. Spolupracuje s dalšími útvary ÚP ČR (např. monitoring zaměstnavatelů, statistiky,
požadavky zaměstnavatelů, volná pracovní místa). Spolupracuje se zaměstnavateli před
nástupem účastníků do zaměstnání (např. vzájemná komunikace při zjišťování vstupních
předpokladů či před absolvováním případné rekvalifikace nebo vzdělávací aktivity). Přijímá
žádosti od zaměstnavatelů a zpracovává podklady při administraci dotovaných pracovních
míst. Zajišťuje přípravu Dohod se zaměstnavateli, administraci a výplaty měsíčních příspěvků.
Další úkoly v rámci Vašeho služebního zařazení plníte dle pokynů přímých nadřízených. Ve
své činnosti se řídíte organizačním a pracovním řádem služebního úřadu, obecně závaznými
právními předpisy, vnitřními řídícími akty a služebními předpisy, plníte další obecné úkoly z
nich vyplývající a řádně hospodaříte se svěřenými prostředky.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo nebo
žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do 3. března 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka v Karlových Varech, Závodní 385/98, 360 01 Karlovy Vary, nebo osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID xgmzpcw. Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto oznámení uloženou v úvodu textové části výběrového řízení.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí být
označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR-2022/15418–78099805“.
Bližší informace (zejména kvalifikační požadavky) získáte na stránkách:
https://www.uradprace.cz/web/cz/-/odborny-vrchni-referent-poradce-pro-cs-a-zamestnavatele-projektu-pdu-kop-cheb-03–03–2022
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?