- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě: provádí UoZ celým projektem (průchod UoZ jednotlivými aktivitami), předvýběr UoZ před vstupem do projektu, zajištění vstupu do projektu, individuální posouzení situace a předpokladů UoZ, vytvoření individuálního projektového plánu, motivační pohovory, individuální a skupinové poradenství, komunikace se spolupracujícími subjekty (útvary NSD, obce a města, NNO), doprovod UoZ na výběrová řízení v individuálních případech, vyplácení doprovodných opatření, spolupráce s dalšími útvary ÚP ČR (např. monitoring zaměstnavatelů, statistiky, požadavky zaměstnavatelů, volná pracovní místa), spolupráce se zaměstnavateli před nástupem UoZ do zaměstnání (např. vzájemná komunikace při zjišťování vstupních předpokladů či před absolvováním případné rekvalifikace nebo poradenské aktivity), příjem žádostí od zaměstnavatelů, příprava podkladů pro komise APZ, příprava dohod se zaměstnavateli (KA 6 a KA 7), administrace a výplata měsíčních příspěvků, provádění veřejnosprávních kontrol, příprava podkladů pro zprávu o realizace a žádost o platbu, administrace projektu na KoP ÚP ČR, párování vhodných UoZ na pracovní místa.
Žádosti a další informace na: https://admin-uradprace.mpsv.cz/web/cz/kariera-na-up-cr?p_r_p_categoryId=38220&p_r_p_resetCur=true
Žádosti podávejte do 28.2.2022 na adresu: Úřad práce ČR,
Krajská pobočka v Příbrami, náměstí T. G. Masaryka 145, 261 01 Příbram 1
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?