- 48 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
HLAVNÍ NÁPLŇ ČINNOSTI: Provádí UoZ celým projektem (průchod UoZ jednotlivými aktivitami), předvýběr UoZ před vstupem do projektu, zajištění vstupu do projektu, individuální posouzení situace a předpokladů UoZ, vytvoření individuálního projektového plánu, motivační pohovory,
individuální a skupinové poradenství, komunikace se spolupracujícími subjekty (útvary
NSD, obce a města, NNO), doprovod UoZ na výběrová řízení v individuálních
případech, vyplácení doprovodných opatření, spolupráce s dalšími útvary ÚP ČR
(např. monitoring zaměstnavatelů, statistiky, požadavky zaměstnavatelů, volná
pracovní místa), spolupráce se zaměstnavateli před nástupem UoZ do zaměstnání
(např. vzájemná komunikace při zjišťování vstupních předpokladů či před
absolvováním případné rekvalifikace nebo poradenské aktivity), příjem žádostí od
zaměstnavatelů, příprava podkladů pro komise APZ, příprava dohod se
zaměstnavateli (KA 6 a KA 7), administrace a výplata měsíčních příspěvků, provádění
veřejnosprávních kontrol, příprava podkladů pro zprávu o realizace a žádost o platbu,
administrace projektu na KoP ÚP ČR, párování vhodných UoZ na pracovní místa.
PRACOVNÍ PODMÍNKY: platové zařazení v 9. platové třídě v souladu s platnými právními předpisy, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku, pružná pracovní doba – plný úvazek, předpokládaný nástup od 15. února 2022, pracovní poměr na dobu určitou do 31.prosince 2022, se zkušební dobou 6 měsíců (určena v souladu s § 178 odst. 3 zákona o státní službě, v platném znění)
NABÍZÍME: 5 týdnů dovolené, 5 dní indispozičního volna (sick days), 1 den volna na vyřízení osobních záležitostí, stravenky v hodnotě 90 Kč, příspěvky z FKSP, odměny k životním a pracovním výročím
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební
místo nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě
do 5. ledna 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních
služeb na adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR,
Krajská pobočka v Příbrami, náměstí T. G. Masaryka 145, 261 01 Příbram 1, nebo
osobně podané na podatelnu služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze
podat rovněž v elektronické podobě s uznávaným elektronickým podpisem na
elektronickou adresu služebního úřadu nebo
prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky ID k7rzpxf.
Bližší informace – https://www.uradprace.cz/web/cz/-/odborny-vrchni-referent-poradce-pro-cilovou-skupinu-a-zamestnavatele-v-projektu-podpora-zamestnanosti-dlouhodobe-evidovanych-uchazecu-o-zamestnani–12
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh)
musí být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. 2021/124987-
78099812“.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.