- 21 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek

ŽÁDOST A CELÉ ZNĚNÍ TEXTU VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ ZDE :
https://www.uradprace.cz/web/cz/-/odborny-vrchni-referent-poradce-pro-cilovou-skupinu-a-zamestnavatele-v-projektu-podpora-zamestnanosti-dlouhodobe-evidovanych-uchazecu-o-zamestnavani-p
Generální ředitel Úřadu práce České republiky, jako služební orgán, příslušný podle
§ 10 odst. 1 písm. f) zákona č. 234/2014 Sb., o státní službě (dále jen „zákon“), vyhlašuje
výběrové řízení na služební místo: odborný/vrchní referent – poradce pro cílovou
skupinu a zaměstnavatele v projektu „Podpora zaměstnanosti dlouhodobě
evidovaných uchazečů o zaměstnání (PDU)“ v Oddělení poradenství a dalšího
vzdělávání Odboru Kontaktního pracoviště Třebíč Krajské pobočky ÚP ČR v Jihlavě,
ID 50037256, v oborech služby „Zaměstnanost“ a „Nepojistné sociální dávkové systémy“.
Místem výkonu služby je Třebíč. Služba na tomto služebním místě bude vykonávána ve služebním poměru na dobu určitou, a to do 31. prosince 2023, po dobu realizace projektu „Podpora zaměstnanosti dlouhodobě evidovaných uchazečů o zaměstnání (PDU)“ reg. č.
CZ.03.1.48/0.0/0.0/15_121/0010247. Předpokládaným dnem nástupu na služební místo je
1. září 2022. Služební místo je zařazeno podle Přílohy č. 1 k zákonu o státní službě do 9. platové třídy.
Hlavní popis činnosti vykonávané na služebním místě:
Provádí uchazeče o zaměstnání celým projektem, předvýběr uchazečů o zaměstnání před
vstupem do projektu, zajištění vstupu do projektu, individuální posouzení situace a
předpokladů uchazečů o zaměstnání, vytvoření individuálního projektového plánu,
motivační pohovory, individuální a skupinové poradenství, komunikace se spolupracujícími
subjekty, doprovod uchazečů o zaměstnání na výběrová řízení v individuálních případech,
příprava podkladů pro zprávu o realizaci, administrace projektu na KoP ÚP ČR, párování
vhodných uchazečů o zaměstnání na pracovní místa.
Posuzovány budou žádosti o přijetí do služebního poměru a zařazení na služební místo
nebo žádosti o zařazení na služební místo (dále jen „žádost“) podané ve lhůtě do
8. srpna 2022, tj. v této lhůtě zaslané prostřednictvím provozovatele poštovních služeb na
adresu sídla organizačního útvaru služebního úřadu: Úřad práce ČR, Krajská pobočka
v Jihlavě, Brtnická 2531/21, 586 01 Jihlava nebo osobně podané na podatelnu
služebního úřadu na výše uvedené adrese. Žádost lze podat rovněž v elektronické podobě
s uznávaným elektronickým podpisem na elektronickou adresu služebního úřadu
e-mail přes nebo prostřednictvím veřejné datové sítě do datové schránky
ID 7u6zppn. Formulář žádosti tvoří přílohu č. 1 tohoto oznámení uloženou v úvodu
textové části výběrového řízení.
Obálka, resp. datová zpráva, obsahující žádost včetně požadovaných listin (příloh) musí
být označena slovy: „Neotevírat“, a „Výběrové řízení pod č. j. UPCR-2022/61707-
78099804“.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?