- 41 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
z: 27.06.2023 Místo vhodné i pro OZZ.
Výběrové řízení č.9/2023 na pozici referent/ka Odboru sociálních věcí.
Vyhlášení výběrového řízení včetně tiskopisů pro přihlášení, je zveřejněno na webových stránkách města Odry na adrese:
www.odry.cz
https://www.odry.cz/pracovni-prilezitosti/ds-14593/p1=63315
https://www.odry.cz/assets/File.ashx?id_org=10908&id_dokumenty=462877
Doporučujeme řádné prostudování zveřejněného výběrového řízení.
č. 110/2006 Sb., o životním a existenčním minimu, zákona č. 111/2006 Sb., o pomoci v hmotné
nouzi, ve znění pozdějších předpisů, č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, ve znění pozdějších
předpisů, č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, č. 128/2000 Sb., o obcích, ve znění pozdějších předpisů,
Předpokládaný nástup: 01.09.2023
Zaměstnanecké výhody: stravenky, příspěvek na penzijní připojištění, další benefity.
Přihlášku a výše uvedené dokumenty zasílejte do 04.07.2023 (tímto termínem je stanoveno datum doručení přihlášky včetně požadovaných dokumentů, nikoliv datum jejich odeslání) na adresu Městského úřadu Odry, tajemnice, Masarykovo náměstí 16/25, 742 35 Odry, s označením NEOTVÍRAT „Přihláška do VŘ č. 09/2023 – Referent/ka OSV MěÚ Odry“.
Předpokládaný termín výběrového řízení: ve 31. týdnu 2023.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo pracovní místo neobsadit, případně výběrové řízení zrušit,
kdykoliv v jeho průběhu nebo nevybrat žádného z uchazečů.
Kontakt pro uchazeče: Mgr. Kristýna Davidová, referentka Odboru vnitřní správy (personalistka),
telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Út, Čt – 8:00 – 14:00
Po, St – 8:00 – 17:00
Pá – 8:00 – 13:00
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?