- 31 320 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Předpoklady pro podání přihlášky
? splnění předpokladů podle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územně samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů
? dosažené vzdělání dle § 110 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů (tj., ukončené vysokoškolské vzdělání nebo vyšší odborné vzdělání zaměřené na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, speciální pedagogiku a sociální patologii, akreditované podle zvláštního právního předpisu).
Požadavky pro podání přihlášky
? orientace v zákonech:
? získaná zvláštní odborná způsobilost pro správní činnost v sociální práci a sociálních službách výhodou
? schopnost rychlé orientace v nové problematice
? samostatnost, spolehlivost, pečlivost, seriózní vystupování, flexibilita
? smysl pro zodpovědnost, dobré komunikační schopnosti
? schopnost zvládat zátěžové situace, odolnost proti stresu
? uživatelská znalost práce na PC
? řidičský průkaz skupiny B s aktivní praxí
Informace o zpracování osobních údajů jsou k dispozici na
https://www.mohelnice.cz/vismo/zobraz_dok.asp?id_ktg=4056&n=volna-pracovni-mista&p1=98145
Základní vykonávané činnosti – druh práce
? sociální pracovník/pracovnice – realizace přímé sociální práce s klientem
? poskytování komplexního poradenství v sociální oblasti, aplikace metod sociální práce
? spolupráce s navazujícími organizacemi při řešení životní situace klienta
? agenda veřejného opatrovníka

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.