- 26 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Pracovní poměr: doba určitá – zástup za RD
Tajemnice MěÚ Milevsko vyhlašuje podle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů,
výběrové řízení na obsazení místa REFERENT ODBORU SOCIÁLNÍCH VĚCÍ
Místo výkonu práce: město Milevsko, Městský úřad Milevsko
Platové zařazení: platová třída 10 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb. – příloha č. 1
(21.260 – 31.240 Kč podle délky započitatelné praxe + příslušné příplatky)
Druh práce: terénní pracovník se zaměřením na romskou komunitu, romský poradce, projednávání přestupků, protidrogový koordinátor
Předpoklady pro vznik pracovního poměru: občan ČR nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v ČR, starší 18 let, který ovládá jednací jazyk; trestní bezúhonnost; plná svéprávnost
Požadavky: – splnění odborné způsobilosti podle § 110 zákona č. 108/2006 Sb., zákona o sociálních službách, v platném znění. Odbornou způsobilostí k výkonu povolání sociálního pracovníka je:
Výhodou: praxe ve veřejné správě, zkušenosti s terénní prací, zkušenosti s administrací dotačních titulů, zkouška odborné způsobilosti úředních osob oprávněných k provádění úkonů správního orgánu v řízení o přestupcích podle zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich, v platné, znění.
Uchazeči předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti: řesné označení výběrového řízení,jméno,příjmení a titul uchazeče,datum a místo narození uchazeče,státní příslušnost uchazeče,místo trvalého pobytu uchazeče,číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana,datum a podpis uchazeče. V přihlášce dále uveďte kontakt – telefon, mobilní telefon, e-mail (vzor přihlášky zveřejněný na www.milevsko-mesto.cz)
K přihlášce se připojí tyto doklady: strukturovaný životopis s uvedením údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech a dovednostech,výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (originál případně ověřená kopie); u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením), ověřená kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání, souhlas subjektu se zpracováním osobních údajů (vzor souhlasu zveřejněný na www.milevsko-mesto.cz)
Předpokládaný termín nástupu: dohodou
Lhůta pro podání přihlášky: do 15.04.2022 (pátek) do 11,00 hod.
Způsob podání přihlášky: osobně doručené nebo zaslané v zalepené obálce s označením „Výběrové řízení – referent odboru sociálních věcí“ do podatelny Městského úřadu Milevsko, náměstí E. Beneše 420, 399 01 Milevsko. Na přihlášky podané po uvedené lhůtě nebude brán zřetel.
Podrobnější informace o pracovní pozici podá: Ing. Ladislav Kotalík, tel. zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Tajemnice MěÚ Milevsko si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit nebo nikoho nevybrat.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.