- 26 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

KO: Bendová Helena, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes .
Úplné znění výběrového řízení je zveřejněno na webových stránkách www.kravare.cz.
Tajemník Městského úřadu Kravaře vyhlašuje výběrové řízení č.j. MUKR 1468/2022 na obsazení pracovního místa: Referent odboru sociálních věcí
Předpokládaný nástup: Po ukončení výběrového řízení, dle dohody na dobu neurčitou
Platové zařazení: 11. platová třída ( 22 980 – 33 790 ), zařazení do platové třídy v souladu s NV č. 222/2010 Sb., kterým se stanoví katalog prací ve veřejných službách a správě, v souladu s NV č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, platový stupeň podle délky uznané praxe.
Požadované vzdělání:
˘ Vyšší odborné vzdělání získané v oborech zaměřených na sociální práci a sociální pedagogiku, sociální pedagogiku, sociální a humanitární práci, sociální práci, sociálně právní činnost, charitní a sociální činnost, nebo
˘ vysokoškolské vzdělání získané studiem zaměřené na sociální práci, sociální politiku, sociální pedagogiku, sociální péči, sociální patologii, právo nebo speciální pedagogiku, (dle § 110 odst. 4 písm. a) a b) zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů).
Předpoklady:
˘ Dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů,
˘ Dle § 110 odst. 1, 2 a 3 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů.
Jiné požadavky:
˘ Praxe v oblasti sociální politiky vítána, zkouška odborné způsobilosti výhodou.
˘ Uživatelská znalost práce na PC.
˘ Řidičské oprávnění skupiny „B“ k aktivnímu řízení referentského motorového vozidla při pracovních cestách (šetření v terénu) podmínkou.
˘ Samostatnost, odpovědnost a vysoké pracovní nasazení.
˘ Dobré komunikativní schopnosti.
˘ Zvládání zátěžových situací.
Místo výkonu práce: Městský úřad Kravaře a území správního obvodu města Kravaře jako obce s pověřeným obecním úřadem a obce s rozšířenou působností.
Charakteristika vykonávané práce:
˘ Výkon činnosti sociálního pracovníka v souladu s ustanovením § 109 zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, ve znění pozdějších předpisů a ve smyslu zákona č. 359/1999 Sb., o sociálně-právní ochraně dětí, ve znění pozdějších předpisů.
˘ Zajišťování sociálně-právní ochrany dětí.
˘ Zajišťování náhradní rodinné péče.
˘ Výkon práce v souladu se zákonem č. 500/2004 Sb., správní řád, ve znění pozdějších předpisů, zákonem č. 89/2012 Sb., občanský zákoník a dalšími právními předpisy.
˘ Provádění návštěv dítěte a rodiny v souvislosti s plněním úkolů dle zákona o sociálně-právní ochraně dětí.
˘ Poskytování základního sociálního poradenství.
˘ Vyhledávání (provádění depistáže) dětí uvedených v § 6 zákona o sociálně-právní ochraně dětí.
˘ Vyhledávání (provádění depistáže) dětí a osob pro oblast osvojení a pěstounské péče.
˘ Vedení evidence a spisové dokumentace.
˘ Výkon funkce zástupce opatrovníka a poručníka dle § 17 zákona o sociálně-právní ochraně dětí a v souladu občanským zákoníkem.
˘ Výkon pracovní pohotovosti na základě sjednané dohody o pracovní pohotovosti.
˘ Povinnost dalšího vzdělávání a služebních cest nařízených zaměstnavatelem.
Písemná přihláška k výběrovému řízení musí obsahovat:
˘ Přesné označení výběrového řízení.
˘ Jméno, příjmení a titul uchazeče.
˘ Datum a místo narození.
˘ Státní příslušnost.
˘ Místo trvalého pobytu.
˘ Číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení pobytu u cizího státního občana.
˘ Kontaktní telefonní číslo.
˘ Datum a podpis uchazeče.
K přihlášce se připojí tyto doklady:
˘ Profesní životopis se zaměřením na popis vykonávaných činností
˘ Výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce.
˘ Ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Písemnou přihlášku a výše uvedené materiály musí být doručeny poštou/ osobně na podatelnu městského úřadu do 18.2.2022 do 12:00hod.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?