Referent/ka odboru sociálních věcí a zdravotnictví

Lanškroun
21.710 – 31.820 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Město Lanškroun hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Pokročilý B2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

O nás

Město Lanškroun je územním společenstvím občanů a Ústava mu zaručuje právo na samosprávu.

Výkonným orgánem města v oblasti samostatné působnosti je rada města. Radu města Lanškroun tvoří sedm členů zastupitelstva města, mezi nimi je i starosta a místostarosta.  Rada se ze své činnosti odpovídá zastupitelstvu. Zastupitelstvo města je nejvyšším samosprávným orgánem ve městě. V tzv. komunálních volbách, které se konají každé čtyři roky, zvolili občané města 21 členů zastupitelstva města.

Náplň práce:

  • zajišťování administrativních činností odboru, vyřizování spisové služby, evidence čísel jednacích, kontrola, oprava, uzavření dokumentů a spisů; archivování všech uzavřených dokumentů, spisů na celém odboru  
  • výkon veřejného opatrovnictví 
  • úzká spolupráce s Úřadem práce České republiky, spolupráce s navazujícími organizacemi při řešení životní situace klienta
  • spolupodílení se na realizaci preventivních aktivit, jejichž cílem je předcházet vzniku nepříznivých životníc situací klientů 
  • zajišťování pomoci a podpory osobám v obtížné životní situaci. Poskytování informací osobám v oblasti sociální péče a prevence a zajišťování pomoci při vyhledávání a zprostředkování sociálních služeb. Navrhování preventivních a provádění okamžitých opatření podle aktuálního stavu
  • vydávání doporučení k uzavírání smluv o nájmu bytu zvláštního určení a bytu v domě zvláštního určení, spolupráce s oborem investic a majetku a Městským bytovým podnikem Lanškroun, s.r.o. při uzavírání nájemních smluv
  • aktivní napomáhání zpracovávání koncepce plánu rozvoje sociálních a souvisejících veřejných služeb ve městě Lanškroun
  • spolupodílení se na realizaci preventivních aktivit, jejichž cílem je předcházet vzniku nepříznivých životníc situací klientů
  • Další předpoklady, požadavky a informace naleznete na úřední desce města Lanškroun a https://www.lanskroun.eu v sekci volná pracovní místa.
  • Písemné přihlášky zasílejte v obálce označené v levém horním rohu nápisem „VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ OSVZ - NEOTEVÍRAT“ na adresu: Radka Ondriášová, tajemnice MěÚ, Městský úřad Lanškroun J. M. Marků 12 Lanškroun – Vnitřní Město, 563 01 Lanškroun.

Co od Vás očekáváme:

  • znalosti právních předpisů z oblasti veřejné správy, obecných zásad organizace a činnosti veřejné správy a obecných právních předpisů
  • Zaměření na sociální práci, veřejnou správu výhodou
  • Schopnost spolupráce
  • Schopnost komunikace
  • Odbornost/ ochota k dalšímu vzdělávání a rozvoji  
  • Aktivní a zodpovědný přístup k úkolům a jejich zpracování
  • Orientace na výkon
  • Odpovědné chování
  • Řidičské oprávnění: skupina B

Co Vám můžeme nabídnout:

  • podporu osobního rozvoje a odborného vzdělávání u akreditovaných organizací 
  • pružnou pracovní dobu  
  • 4 dny ročně indispozičního volna
  • 12 dnů ročně možnosti čerpání práce z domova
  • příspěvek na stravování
  • příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
  • benefitní příspěvky ze sociálního fondu

Benefity

  • Práce z domova
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Příspěvek na mobilní tarif
  • Přátelské prostředí

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Etimos Human s.r.o. | Etimos Human s.r.o. | Havraň Havraň
  • 25 000 – 37 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 16. října
Robert Bosch, spol. s r.o. | Robert Bosch, spol. s r.o. | České Budějovice České Budějovice
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 13. listopadu

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

aktuální
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT