- 250 000 Kč
- Plný úvazek

Diecézní charita České Budějovice je nestátní nezisková organizace zaměřená na pomoc lidem v nouzi. Naší dlouhodobou vizí je pomáhat těm nejzranitelnějším, kteří by jinak zůstali bez pomoci. Pro naši práci je klíčová podpora dárců.
Do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici fundraiser/fundraiserka, který/která spolu s námi dokáže získávat dárce a podporovatele pro vizi charitního díla a posouvat pomoc lidem v nouzi dále.
Hledáme člověka, který: je týmový hráč schopný samostatně pracovat; je pozitivně naladěný a věří ve smysl pomoci potřebným bez rozdílu; umí přemýšlet v souvislostech, nebojí se čísel a je systematický; má rád přesnost, je vytrvalý a nebojí se prezentovat činnost Charity; má chuť se pouštět do nových věcí, je inovativní a připraven se dále vzdělávat; je orientován v neziskovém sektoru, umí využít svých zkušeností a vazeb; má řídící schopnosti, zkušenost s fundraisingem; má SŠ/VŠ vzdělání, je aktivní řidič a domluví se jedním světovým jazykem.
Co je náplň práce: péče o stávající a získávání nových dárců a partnerů, především z řad fyzických osob a firem; samostatná příprava a řízení fundraisingových kampaní a akcí; naplňování a monitorování FR strategie s cílem postupného zvyšování počtu dárců i objemu darů; práce s databází dárců a podporovatelů; přímá komunikace s dárci a partnery, prezentace záměrů organizace; práce na fundraisingové strategii a plánu a zajištění jejich dodržování; koordinace činnosti fundraiserů v místních Charitách českobudějovické diecéze; úzká spolupráce s dalšími kolegy- PR, koordinátor Tříkrálové sbírky aj.
Co nabízíme: smysluplnou práci s možností spoluvytvářet další směřování organizace; zajímavou kreativní práci na plný úvazek (po dohodě možnost kratšího úvazku); možnost plánovat a koordinovat fundraisingové kroky velké stabilní organice a ve spolupráci s kolegy je realizovat; kvalitní zaškolení; 5 týdnů dovolené, férové ohodnocení odpovídají požadovaným kompetencím; nástup dohodou.
Pokud Vás zaujala nabídka a splňujete požadavky, zašlete e-mailem strukturovaný životopis s připojením dvou referencí a motivační dopis s vysvětlením, proč se ucházíte o pozici v naší organizaci. Podklady zasílejte Ing. Daniele Pískové, e-mail přes , a to do 25. 6. 2021. Výběrové řízení probíhá ve více kolech. Na osobní pohovor do druhého kola budou telefonicky pozváni jen vybraní uchazeči/vybrané uchazečky. Organizace si vyhrazuje právo výběrové řízení zrušit bez výběru kandidáta.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?