- Plný úvazek

Charita Strakonice hledá pracovníka na pozici fundraiser/PR.
Náplň práce FR: systematická práce se sponzory a dárci a péče o ně, realizace a koordinace fundraisingových aktivit, vyhledávání dotačních titulů a jiných možností financování, pomoc s vypracováním projektů, úzká spolupráce s managementem organizace.
Náplň práce PR: komunikuje a spolupracuje s médii, monitoruje mediální výstupy, tvoří tiskové zprávy, propagační materiály a výroční zprávy, spravuje a aktualizuje webové stránky a sociální sítě, organizuje PR akce, vyhledává příležitosti k prezentaci organizace, pořizuje fotodokumentaci, koordinuje tříkrálovou sbírku.
Místo výkonu práce: Strakonice (oblast působnosti Charity Strakonice)
Předpoklady pro práci: bezúhonnost, pokročilá znalost práce na PC, aktivní řidič, alespoň úplné středoškolské vzdělání s maturitou, orientace ve virtuálním prostředí, výborná čeština – mluvený i písemný projev, znalost práce s kamerou a fotoaparátem, ochota dále se vzdělávat
Osobnostní předpoklady: organizační a komunikační schopnosti, empatie, zodpovědnost, samostatnost, schopnost spolupráce v týmu, cílevědomost, příjemné a profesionální vystupování, ochota seznamovat se s lidmi, psychická odolnost.
Plný nebo částečný úvazek
Nepravidelná pracovní doba
Nástupní mzda na plný úvazek: 30 000 Kč vč. osobního ohodnocení
Nabízené výhody: stravenky, týden dovolené navíc, čtvrtletní a roční odměny
Životopisy zasílejte e-mailem k rukám ředitelky organizace do 10.2.2023. Poté budou vybraní uchazeči pozváni k osobnímu pohovoru.
Kontakt: e-mail přes zobrazit tel. číslo
, tel:Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?