- 40 600 – 45 800 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
FUNDRAISER/FUNDRAISERKA – Pracovní poměr na dobu neurčitou, plný pracovní úvazek na jednosměnný provoz.
Náplň práce: Fundraiser/ka zodpovídá za vyhledávání grantových příležitostí a další možné podpory z veřejných zdrojů a za přípravu příslušných grantových žádostí pro financování našich skvělých projektů s velkými ambicemi. Očekáváme, že fundraiser/ka bude pracovat s granty na regionální, národní i mezinárodní úrovni. Pozice obnáší spolupráci s projektovým a programovým oddělením. Klíčové je projektové myšlení, schopnost prezentovat projekty a porozumění specifikům jednotlivých poskytovatelů.
Požadavky: vytvoření, zavedení a vyhodnocování strategie fundraisingu z veřejných zdrojů, která je v souladu se strategickým směřováním APRB, schopnost najít vhodné zdroje podpory z veřejných či nadačních zdrojů, včetně evropských nebo jiných zahraničních příležitostí, analytické projektové myšlení a schopnost zpracovat logický rámec projektu a jasně pojmenovat výstupy (Outputs), výsledky (Outcomes) i dopady (Impact) projektu, disciplína a schopnost sbírat a zpracovávat data nutná k dobrému reportingu, psaní závěrečných zpráv a vyúčtování, schopnost práce se CRM jako nástroje podporujícího disciplinovanou práci s poskytovateli podpory a reportingu, orientaci v nabídce domácích i mezinárodních grantových příležitostí, práce s rozpočty, zkušenost v Excelu a se CRM systémy, disciplína, trpělivost, nadhled, odpovědnost, mluvený i písemný projev v češtině a v angličtině.
Zaměstnanecké výhody: pružná pracovní doba, možnost práce i Home office.
CV, motivační dopis a pracovní reference, posílejte do 31.10.2021 na e-mail: e-mail přes .

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.