- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Jsme Domácí hospic Vysočina a pomáháme lidem s těžkou nemocí, aby mohli žít doma až do konce života, a podporujeme jejich blízké, aby tuto péči zvládli. Náš tým tvoří před 20 stálých pracovníků a dalších 15 externích spolupracovníků. V regionu okresu Žďár nad Sázavou působíme již přes 20 let.
Do našeho týmu hledáme kolegyni / kolegu, který se bude věnovat projektovému a grantovému i individuálnímu a firemnímu fundraisingu.
Až se u nás zaučíte, budete se věnovat především:
? tvorbě fundraisingové strategie a plánu aktivit,
? zpracování grantových a dotačních žádostí, včetně průběžných a závěrečných zpráv,
? dohledu na realizaci a na správné čerpání jednotlivých dotací a grantů,
? vyhledávání nových grantových příležitostí,
? realizaci individuálních dárcovských kampaní,
? hledání nových příležitostí a oslovování firemních dárců,
? nastavení a zavedení péče o dárce,
? administraci veřejné sbírky.
Co od vás očekáváme:
? výborný mluvený i psaný projev,
? proaktivní přístup k práci,
? schopnost samostatné práce i práce v týmu,
? zodpovědnost a spolehlivost,
? schopnost pracovat pod tlakem termínů,
? chuť učit se nové věci,
? dobrou znalost práce s výpočetní technikou (MS Office, Internet, Google Workspace)
Uvítáme, když budete mít:
? zkušenosti z oblasti individuálního / firemního fundraisingu a nebo z projektového / grantového fundraisingu,
? řidičský průkaz skupiny B,
? schopnost domluvit se anglicky.
V týmu budete úzce spolupracovat s ředitelem a PR manažerkou. Rádi Vám zajistíme konzultace s experty a potřebné vzdělávání.
Nabízíme pracovní smlouvu na 1,0 úvazku na 1 rok s možností prodloužení na dobu neurčitou, flexibilní pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, sick day, příspěvek na penzijní pojištění, přátelský tým.
Na nástupu se dohodneme, čím dříve, tím lépe, ale jsme trpěliví.
Na Vaše odpovědi (CV a motivační dopis) se těšíme do 31. 12. 2021. Na osobní pohovor do druhého kola budou telefonicky pozváni jen vybrané uchazečky / vybraní uchazeči.
Kontaktní osoba: Hana Brnická – e-mail přes , te. zobrazit tel. číslo
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?