- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory

Naše neziskovka už sedmým rokem pomáhá lidem, kteří se ocitli v jednom z nejtěžších období života – byla jim diagnostikována nevyléčitelná nemoc a nachází se v konečném stádiu daného onemocnění. Jezdíme se o nemocné starat domů a podporujeme jejich pečující osoby. Pomáháme také formou terénních odlehčovacích služeb – pečovatelé/ky na určitou dobu přebírají péči o zdravotně znevýhodněné dítě či dospělého a o seniory.
Za 6 let naší činnosti jsme pomohli více jak 300 nemocným a jejich rodinám a měsíčně jsme schopni zajistit 600 hodin přímé pečovatelské péče.
Část našeho financování pramení z darů firem a jednotlivců a právě na vyhledávání a opečovávání dárců hledáme možná právě Vás!
Co vás čeká
tvorba fundraisingové strategie
aktivní vyhledávání nových firemních dárců a jednotlivců
péče o stávající a nové dárce
příprava fundraisingových výzev
prezentace práce organizace
příprava a účast na benefičních akcích
administrativní práce
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
zkušenosti s prací fundraisera v neziskové organizaci výhodou
určitě schopnost samostatné i týmové práce
tah na branku, kreativitu
skvělou češtinu slovem psaným i mluveným, a s tím spojené komunikační schopnosti
schopnost jít za vizemi a překonávat tak momentální neúspěch
znalost Word, Excel – tvorba tabulek
vhodný je ŘP
podmínkou je zájem o práci s cílovými skupinami organizace
Co vám můžeme nabídnout
práci na částečný nebo plný úvazek
možnost částečné práce z domova
flexibilní pracovní dobu
klidné pracovní zázemí
služební automobil, notebook, telefon
5 týdnů dovolené
zdravotní volno
možnost koučinku, supervizí
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?